„Įvyko gedimas Estijos bendrovės „SK ID Solutions“ sistemose, apie gedimą esame informuoti. Šios bendrovės siūlomą mobiliojo parašo paslaugą teikiame ir mes, ir konkurentai“, – sakė A..Baranauskas, pridūręs, jog „Tele2“ taip pat teikia ir alternatyvą – „Registrų centro“ mobiliojo parašo paslaugą, kurios nesiūlo konkurentai.
Įmonės „SK ID Solutions“ atstovas Lietuvoje Artūras Mankevičius teigė, kad gedimas yra techninio pobūdžio, jis yra šalinamas Estijoje. Jo teigimu, Lietuvoje yra apie 200 tūkst. šios paslaugos naudotojų.
„Paslaugos teikimą tikimasi atnaujinti per valandą nuo dabar“, – pokalbio, vykusio 11:15 val., metu sakė A.Mankevičius .
12:20 įmonė atsiuntė papildytą pranešimą, kuriame išreiškiama viltis, jog gedimo šalinimas užtruks iki 13:00.
13:25 pasidalinta naujais pažadais – remontas užtruks iki 14:00 arba ilgiau.
14:43 naujienų agentūra BNS informavo, kad gedimai pašalinti ir mobiliuoju parašu vėl galima naudotis.