Socialinės medijos dinozauru vadinamo „MySpace“ naujieji savininkai „Specific Media“ su atlikėju Justinu Timberlake‘u priešakyje nusprendė pakeisti strategiją. Dabar ši svetainė nebėra tiesioginė „Facebook“ konkurentė – ji orientuojasi į muziką ir netgi siūlo prisijungti naudojant „Facebook“ paskyrą, rašo Dailymail.co.uk.
„MySpace“ grotuvas, leidžiantis nemokamai klausytis dainų internetu, padidino svetainės populiarumą – šiuo metu per dieną prie jos prisijungia apie 40 tūkst. naujų narių.
„MySpace“ dabar turi virš 25 mln. narių (palyginimui, „Facebook“ – apie 850 mln. narių).
Iki 2008 metų „MySpace“ buvo vienas populiariausių socialinių tinklų pasaulyje ir turėjo per 100 mln. narių. Svetainei maudantis šlovės spinduliuose ją nusipirko „Newscorp“ už maždaug 580 mln. dolerių, tačiau į pasaulinę rinką įžengęs „Facebook“ perėmė lyderio vadžias, o „MySpace“ pamažu grimzdo. Pernai metų pabaigoje svetainę už 35 mln. dolerių nusipirko „Specific Media“.
Pernai gruodį „MySpace“ integruotas nemokamas muzikos grotuvas turi net 42 mln. dainų katalogą. Šios rinkos konkurentai gali pasiūlyti kur kas mažiau dainų, pvz., „Spotify“ prenumeratoriai gali klausytis apie 15 mln. įrašų.
Naujieji savininkai žada ir toliau fokusuoti „MySpace“ veiklą į muziką. Anksčiau skelbta, kad svetainės turinys bus integruotas į „Panasonic“ televizorius.