Pirmiausia aprūpins mobiliuosius
Investuotojams skirtame laiške kompanija teigė, kad yra ankstyvojoje žaidimų plėtros stadijoje ir kad pirmiausia į platformą bus įtraukti mobiliesiems įrenginiams skirti žaidimai.
„Atėjo tinkamas metas daugiau sužinoti, kaip mūsų nariai vertina žaidimus“, – rašyta pranešime.
Kalifornijoje įsikūrusi bendrovė teigė, kad per tris mėnesius iki rugsėjo pabaigos tikisi užregistruoti 3,5 mln. naujų klientų, t. y. mažiau nei analitikai buvo numatę – 5,86 mln.
Šiuo metu platformoje iš viso yra daugiau kaip 209 mln. narių, mokančių prenumeratą. Nors pandemija kompanijai išėjo į naudą pardavimų srityje, yra ir kita jos pusė - sutriko kai kurių didelių filmų gamyba.
„Netflix“ teigė, kad ir toliau skiria daugiau lėšų gamybai ir kad nori „padidinti savo ekrano laiko dalį JAV ir visame pasaulyje“.