„Nike“ įsigijo virtualių batų įmonę: gamins metavisatai skirtus NFT

Aprangos milžinė „Nike“ ką tik paskelbė įsigijusi „RTFKT Studios“, kuri gamins virtualius sportbačius ir kitus rūbus „Facebook“ („Meta“) kuriamai virtualiai metavisatai.
„Nike“
„Nike“ / 123RF.com nuotr.

Kas tas NFT?

RTFKT teigia, kad vasario mėn. bendradarbiaujant su paauglių menininku FEWOCiOUS ir parduodant tikrus sportbačius, suporuotus su virtualiais, vos per šešias minutes pavyko parduoti apie 600 porų/NFT ir tuo metu gauti daugiau nei 3,1 mln. dolerių, praneša „The Verge“.

Tai buvo maždaug tuo pačiu ankstyvo pavasario laikotarpiu, kai dauguma mūsų pirmą kartą išgirdo apie NFT.

Dabar „Nike“ paskelbė įsigijusi „RTFKT Studios“. Taip kompanija tikisi žengti į metavisatą bei ateityje joje pardavinėti virtualius „Nike“ rūbus, batus ir aksesuarus.

NFT leidžia pirkti ir parduoti nuosavybės teisę į unikalius skaitmeninius daiktus ir sekti, kam jie priklauso, naudojant blokų grandinę. NFT reiškia „nekeičiamą žetoną“ ir techniškai jame gali būti bet kas skaitmeninio, įskaitant piešinius, animuotus GIF'us, dainas ar vaizdo žaidimų elementus.

NFT gali būti vienintelis egzempliorius, kaip realus paveikslas, arba viena kopija iš daugelio, kaip prekybos kortelės, tačiau blokų grandinė seka, kam priklauso failas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų