Suomių gamintojas, dar 2010 m. nusprendęs pereiti prie „Windows Phone“, iki šiol negali išsikapstyti iš krizės. „Nokia“ viceprezidentas prisipažino, kad kompanija priversta kovoti su daug galingų konkurentų, tačiau viskas keičiasi. Jis pastebėjo, kad konsolių rinkoje, kurioje anksčiau dominavo „Sony“ ir „Nintendo“, pasirodžiusi „Microsoft“ nutildė visus skeptikus ir tapo vienu iš šios rinkos lyderių.
Vis tik B.Biniakas neslėpė esąs nepatenkintas, kad „Microsoft“ nedemonstruoja tokio paties ryžto mobiliųjų įrenginių rinkoje. „Microsoft“ aktyvesnių veiksmų ėmėsi tuomet, kai rinkoje dominavo „Apple iOS“ ir „Google Android“, parodė savo platformos pranašumus, tačiau šios sėkmės neišplėtojo. „Nokia“ atstovas mano, kad problemos esmė – „Microsoft“ žiūri į mobiliąją rinką kaip į asmeninių kompiuterių segmentą, nors tai visiškai skirtingos sferos ir čia reikalingi visiškai kiti metodai, nei „Microsoft“ yra pripratusi.
„Nokia“ nepatenkinta, kad ji viena priversta užsiimti mobiliųjų įrenginių plėtra, o „Microsoft“ parama dauguma atvejų išlieka tik popieriuje.
„Mes išleidžiame įrenginius labai dažnai ir jei mūsų platformoje nėra aplikacijų, kurių reikia vartotojui, tai tampa praleista galimybe parduoti įrenginį. Mes bandome tai pasakyti „Microsoft“, kad laikas yra svarbu, ir negalime laukti, kol jie susitvarkys finansinius reikalus. Ypač atsižvelgiant į tą padėtį, kurioje esame mes – parduoti įrenginius reikia jau šiandien ir tai daryti dideliais kiekiais“, – teigė B.Biniakas.
„Nokia“ viceprezidentas pripažino, kad ir pati „Nokia“ turėtų aiškiau pasakyti, ko jai reikia, kadangi „Microsoft“ kol kas nesupranta, į kurią pusę jai reikia judėti. El. parduotuvės užpildymas aplikacijomis – tai esminė užduotis, kuria reikia vykdyti jau dabar.
„Jūs negalite parduoti išmaniojo telefono be aplikacijų. Tiesiog negalite, visiškai niekaip. Jei kokia nors sistema neturi aplikacijų, žmonės niekaip nepereis prie šios platformos. Viskas priklauso ne nuo aparatinės, o nuo programinės įrangos“, – pabrėžė jis.
Nepaisant problemų gausos, „Nokia“ atstovas tiki, kad anksčiau ar vėliau „Nokia“ pastangos atsipirks. Jo manymu, operatoriams reikalinga trečia platforma, kad vartotojai turėtų didesnį pasirinkimą, o kartu ir tam, kad galėtų daryti įtaką didiesiems žaidėjams, tokiems kaip „Apple“, „Samsung“ ar „HTC“. Ar išsipildys „Nokia“ viceprezidento išsakytos prognozės ir norai, parodys laikas.