Nuolat pamirštate slaptažodžius? „Yahoo“ sako, kad jų daugiau nebereiks

Lengvai pamirštami, bet lengvai ir atspėjami – tokie jau yra slaptažodžiai. Šiek tiek ironiška tai, kad galite minutes sėdėti prie kompiuterio mėgindamas prisiminti, ar apsaugos klausimo atsakymas yra gyvūno vardas, pirmoji mokykla ar gimimo vieta, o kibernetinis nusikaltėlis paprasčiausiai įves mėgstamiausią spalvą ir apšvarins banko sąskaitą.
Slaptažodis
Slaptažodis / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Tačiau „Yahoo“ slaptažodžių procesą padarė paprastesniu – bent jau tuomet, kai kalba eina apie el. pašto pasiekimą. Kalifornijos technologijų milžinas išleidžia slaptažodžius „pagal poreikį“, paremtus telefonų pranešimais, taigi daugiau nebereikia prisiminti jokių fiksuotų slaptažodžių, rašo „The Guardian“.

„Yahoo“ sprendimas vartotojams leidžia visiškai eliminuoti fiksuotų slaptažodžių poreikį ir vietoje to išsiųsti keturių raidžių slaptažodį telefonu.

„Yahoo“ paštas nuo šiol siūlys dviejų žingsnių patvirtinimo procesą – saugos priemonę, kurią naudoja kiti el. pašto paslaugų teikėjai, tačiau šįkart skirtumas tas, kad nebėra pirmojo žingsnio.

Naudodamasis dviejų žingsnių patvirtinimo schema žmogus prisijungia su nuolatiniu slaptažodžiu, o tuomet paslaugų tiekėjas į mobilųjį telefoną atsiunčia unikalų kodą, kuris suvedamas prisijungimo ekrane. Taip vartotojas prisijungia prie el. pašto paskyros.

„Yahoo“ sprendimas vartotojams leidžia visiškai eliminuoti fiksuotų slaptažodžių poreikį ir vietoje to išsiųsti keturių raidžių slaptažodį telefonu.

Pristatydamas paslaugą „South by Southwest“ festivalyje Austine „Yahoo“ produktų vadovas vartotojų platformoms Dylanas Casey'us sakė: „Tai yra pirmas žingsnis norint panaikinti slaptažodžius. Nemanau, kad mūsų industrija padarė pakankamai, kad save pastatytų į mūsų produktus naudojančio vartotojo poziciją.“

Šiuo metu naujoji slaptažodžių sistema pasiekiama pagal poreikį ir kol kas pasiekiama tik JAV.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų