Nuo vilkiko stogo pradėjo skleistis įtaisas, atrodantis tarsi koks drabužių džiovinimo stovas su viršuje privirintomis apverstomis rogėmis.
T.Schmiederiui tęsiant kelionę, vaizdo ekrane buvo matyti, kaip metalinės keistojo prietaiso dalys pakyla aukštyn ir švelniai priglunda prie viršuje nutiestų laidų – tarsi koks troleibusas.
Vairuotojo kabinoje tapo labai tylu, nes dyzelinis variklis išsijungė ir jo funkciją perėmė elektros varikliai. Sunkvežimis ir liko sunkvežimis, tačiau dabar jis buvo varomas taip, kaip dauguma traukinių ar tramvajų.
Šiuo metu aktyviai diskutuojama apie tai, ką daryti, kad sunkvežimiai išmestų mažiau teršalų. Taip pat kalbama, ar baterijos ir vandenilio elementai yra geriausias būdas uždegti elektros variklius didelėse transporto priemonėse.
T.Schmiederis dalyvavo kitokios alternatyvos bandyme. Toji alternatyva – tai tokia sistema, kurioje elektros energija sunkvežimiams tiekiama laidais, nutiestais virš važiuojamosios kelio dalies naudojant prie kabinos pritvirtintą pantografą.