O priežastis, pasirodo, yra „Facebook“ įsigytos bendrovės „Oculus“ inžinierių žioplumas: vakar liovėsi galioti „Oculus“ saugumo sertifikatas.
„Padėtis mums yra žinoma ir mes aktyviai aiškinamės problemas, ribojančias galimybę naudotis „Rift“ programine įranga. Mūsų komandos atsiprašo už galimai patirtus nepatogumus ir vertiname jūsų kantrybę iki šios problemos pašalinimo. Kai tik turėsime naujos informacijos, ja pasidalinsime“ - tokia žinutė netrukus po šios problemos išaiškėjimo atsirado oficialiame forume.
Nei kompiuterio, nei „Oculus“ programinės įrangos perkrovimas problemos pašalinti nepadeda, tad jeigu turėjote planų praleisti šią dieną virtualioje realybėje, veikiausiai šiuos planus teks atidėti tol, kol problema nebus pašalinta.
„Problema yra susijusi su mūsų programinės įrangos sertifikavimu – šiuo metu vis dar aktyviai bandome ją spręsti. Saugumo tikslais naudojame sertifikavimą, kuris užtikrintų, kad jūsų gaunama programinė įranga tikrai atkeliauja iš „Oculus“. Sertifikato galiojimo laikas baigėsi ir dabar bandome kelis skirtingus problemos sprendimo būdus. Rekomenduojame palūkėti, kol publikuosime oficialų klaidos sprendimą. Dėkojame už kantrybę“, - taip situaciją „Oculus“ kūrėjai komentavo „Engadget“ žurnalistams.
Vėliau virtualios realybės akinių kūrėjai užsiminė, kad šiuo metu vyksta naujo sertifikato integravimo procesas, tačiau pasibaigusio galiojimo sertifikatas kelia tam tikrų sunkumų atnaujinti programinę įrangą.
„Vis dar sunkiai dirbame ieškodami problemos sprendimo. Šiuo metu vykdome atnaujinto sertifikavimo integravimą. Deja, naujinio išplatinimas sunkumų patyrusiems vartotojams yra sudėtingesnis nei tikėtasi – baigęs galioti sertifikatas blokuoja naujinio platinimą. Ieškome sprendimų ir šį vakarą turėsime daugiau žinių“, - rašė „Oculus“ komanda.
Dar vėliau „Oculus“ informavo, kad jau parengtas virtualios realybės akinių programinės įrangos naujinys, kurį įdiegus įranga vėl pradeda veikti – naujinys pasiekiamas šiuo adresu.