Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Oficialu: „Chrome“ naršyklė pati blokuos įkyrias reklamas

2018 metų pradžioje „Google“ išleis tokią naršyklės „Chrome“ versiją, kuri automatiškai blokuos įkyrias reklamas. Naujoji „Google“ kuriama filtravimo technologiją įkyrumą nustatys pagal „Coalition for Better Ads“ nustatytas gaires – tai reiškia, kad šios naršyklės naudotojai matys mažiau iššokančių reklamų ir girdės mažiau automatiškai pasileidžiančių garso įrašų, rašo engadget.com.
„Google Chrome“
„Google Chrome“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Realybė tokia, kad žmonėms pernelyg dažnai tenka susidurti su įkyriomis, dirbti trukdančiomis interneto reklamomis – pavyzdžiui, tokiomis, kurios netikėtai garsiai paleidžia muziką arba priverčia laukti 10 sekundžių prieš parodant atidaryto puslapio turinį“, – sakė „Google“ reklamų ir komercijos vyresnysis viceprezidentas Sridharas Ramaswamy. Anot jo, „tokios erzinančios patirtys kai kuriuos žmones gali paskatinti blokuoti absoliučiai visas reklamas ir tokiu būdu daryti didelę žalą interneto platformų, turinio kūrėjams bei žurnalistams. Jie yra priklausomi nuo reklamų, dėl kurių turi galimybę kurti turinį“.

Pirmieji pranešimai apie tai, kad „Google“ ketina kurti reklamą blokuojančią „Chrome“ versiją, pasirodė dar balandžio mėnesį. Ir nors vertinant iš vartotojo perspektyvos atsikratyti bet kokio erzinančio turinio atrodo prasmingas ėjimas, vertinant iš „Google“ perspektyvos toks sprendimas atrodo labai jau stebinantis: kiekvienų metų ketvirtį vien iš reklamos „Google“ uždirba po daugiau nei 20 mlrd. JAV dolerių.

Tuo tarpu interneto turinio kūrėjai galės matyti, kurios jų reklamos pažeidžia naujuosius „Google“ standartus.

Organizacija „The Coalition for Better Ads“ savo pradines gaires geresnėms reklamoms surašė apklaususi 25 000 interneto vartotojų Šiaurės Amerikoje ir Europoje. Štai dalykai, kurie, anot šio tyrimo rezultatų, žmones erzina labiausiai:

Kompiuteriuose

  • Iššokantys reklamos langai
  • Automatiškai pasileidžiančios reklamos su garsu
  • Didžiuliai reklaminiai skydeliai
  • Atgalinė atskaita, verčianti svetainės lankytoją laukti, kad pamatytų norimą turinį

Telefonuose

  • Iššokantys reklamos langai
  • Automatiškai pasileidžiančios reklamos su garsu
  • Didžiuliai reklaminiai skydeliai
  • Atgalinė atskaita, verčianti svetainės lankytoją laukti, kad pamatytų norimą turinį
  • Reklamos, dengiančios daugiau nei trečdalį ekrano ploto
  • Žybsinčios animacijos
  • Visą ekraną užimančios „perslenkamos“ reklamos

Kai „Google“ 2018 metais pradės griežtai taikyti naujuosius geresnių reklamų standartus, tokio pobūdžio reklamų vartotojai „Chrome“ naršyklėje nebematys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos