Naujausiais tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, tinklalapio One.lt pasiekiamumas lapkritį sumažėjo beveik 6 proc. ir siekė 35,46 proc. Labiausiai lankomų tinklalapių sąraše ši svetainė užima 7 vietą, nors dar spalį buvo ketvirta. Per vieną mėnesį ją aplenkė trys tinklalapiai – 15min.lt, Skelbiu.lt ir Alfa.lt.
One.lt lankomumo sumažėjimas yra žymiausias visame populiariausių tinklalapių dešimtuke. Tačiau svetainė toliau užtikrintai pirmauja pagal atverstų puslapių skaičių – 687,3 tūkst. unikalių vartotojų per mėnesį atvertė daugiau nei 383 mln. puslapių.
„Tam tikros svetainės šiek tiek ūgtelėjo, mes šiek tiek sumažėjome, tam yra techninių priežasčių, bet komentuoti nelabai yra ką – skaičiai aiškiai matosi“, – 15min.lt sakė One.lt valdančios bendrovės „Forticom“ vadovas Aldas Kirvaitis.
Anot jo, pagrindinė tinklalapio lankomumo kritimo priežastis – konkurencija su socialiniu tinklu „Facebook“.
„Be abejo, „Facebook‘as“ kaip socialinis tinklas yra mums tam tikras konkurentas ir vyksta tam tikras persiskirstymas tiek vartotojų, tiek jų praleidžiamo laiko tinklalapyje. O daugiau kažkokių priežasčių mes nelabai ir matome“, – teigė A.Kirvaitis.
Anot jo, siekiant išlaikyti vartotojus, One.lt nuolat tobulinamas ir atnaujinamas, taip pat atliekami „įvairūs eksperimentai“ su mokamų paslaugų kainomis bei skelbiamos akcijos.
Praėjusią savaitę žiniasklaidoje pasirodė informacija, esą Rusijos interneto investicijų bendrovė Mail.ru planuoja parduoti Lietuvoje ir Latvijoje veikiančius socialinių tinklų portalus One.lt ir One.lv. Šie tinklalapiai priklauso bendrovei „Forticom“, o ši – Mail.ru.
A.Kirvaitis tai vadino gandais. „Apie ketinimus parduoti nieko nežinome. Čia ką žiniasklaida sugalvojo, tą ir parašė, – sakė „Forticom“ vadovas. – Mes niekada nekomentuojame gandų nei į vieną pusę. Šiandien toks faktas nėra įvykęs.“
Teigiama, jog „Facebook“ Lietuvoje turi per 780 tūkst. lankytojų.