Ne, mokesčių mokėtojų pinigų švaistymo šioje istorijoje ieškoti tikrai nereikėtų. Bet nuostabą keliančių dalykų yra.
Mat, kaip informavo centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas atliekančios įstaigos CPO LT atstovė spaudai Lina Lankauskaitė 2590 (o ne „beveik 3000“, kaip tvirtino operatorius) vartotojų dvejus metus bus aptarnaujami beveik dykai: nulinė kaina įrašyta ties mėnesiniu abonentiniu mokesčiu, tarptautiniais pokalbiais, tarptinkliniu ryšiu, nemokamai bus teikiamos neribotos vietinių skambučių ir trumpųjų žinučių paslaugos, suteikiama nuo 3 iki 15 GB mobiliųjų duomenų.
Tiesa, nors sąlygas savivaldybei „Telia“ pasiūlė tokias, apie kurias eiliniai vartotojai galėtų tik pasvajoti, tai nebus „darbas į minusą“: ryšio operatorius yra numatęs, kad net ir toks klientas neš pajamas.
„CPO sistemoje „Telia“ pagal reitingus užima pirmą vietą, todėl net jei kiti tiekėjai būtų pateikę tokias pačias sąlygas, „Telia“ taptų nugalėtoja, taip, kaip ir atsitiko šiuo atveju. Kaunui pateikėme absoliučiai geriausias sąlygas, ką galėjome pasiūlyti, įvertinę didžiulį abonentų skaičių ir papildomai apmokestinamas paslaugas, tokias kaip m. parašą, mokestį už atsiskaitymą SMS žinutėmis už automobilių stovėjimą ir kita. Be to, didelis abonentų skaičius taip pat generuoja pajamas už įeinančius skambučius. Todėl džiaugiamės, kad miestui ir jo įmonėms galėjome pasiūlyti konkurencingiausią sprendimą, kuris naudingas tiek mūsų klientams, tiek mums patiems“, – sako Mindaugas Ubartas, „Telia“ verslo klientų vadovas.
Kad tokia praktika nėra niekuo išskirtinė, rodo ir „Tele2“ siūlymas tame pačiame konkurse: visos šio operatoriaus siūlytos kainos, išskyrus tarptautinius skambučius į tam tikras valstybes, taip pat buvo „nulinės“.