Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Pamestą telefoną radę žmonės jį nuodugniai iššniukštinėja, ir tik kas antras grąžina savininkui

Gatvėje, prekybos centre ar kitoje viešoje vietoje pamestą telefoną radę žmonės dažniausiai peržiūri jame esančias nuotraukas, el. laiškus ir net bando įjungti interneto bankininkystės programą, tačiau tik pusė pasistengia radinį grąžinti savininkui.
Išmaniuoju telefonu besinaudojanti mergina
Išmaniuoju telefonu besinaudojanti mergina / Tomo Permino/15min.lt nuotr.

Tai parodė saugumo kompanijos „Symantec“ atliktas bandymas, kurio metu JAV Vašingtono, Niujorko, Los Andželo ir San Francisko miestuose bei Kanados sostinėje Otavoje įvairiose vietose buvo palikta 50 pilnai įkrautų telefonų. Tyrimo vykdytojai siekė sužinoti, kaip su telefonai pasielgs juos radę žmonės, skelbia Dailymail.co.uk.

Tariamai pamestuose telefonuose buvo įrašytos aplikacijos skambiais pavadinimais, pvz., „Private Pix“ (liet. privačios nuotraukos), „Online Banking“ (liet. interneto bankininkystė) ir „Corporate Email“ (liet. korporacijos el. paštas). Iš tiesų šiose aplikacijose nebuvo palikta jokios konfidencialios informacijos, tačiau jei įrenginį radęs žmogus bando jas įjungti, apie tai slapta pranešama tyrimo vykdytojams.

Paaiškėjo, kad net 96 proc. telefonus atradusiųjų žmonių pirmiausia bandė telefone pašniukštinėti: ieškojo nuotraukų, el. laiškų, bandė svetimu vardu prisijungti prie socialinių tinklų ir net interneto bankininkystės.

„Mūsų tyrimas parodė, kad pamestą telefoną suradę žmonės dažnai peržiūri privačias nuotraukas, socialinius tinklus, el. paštą. Negana to, beveik pusė telefoną suradusių žmonių bandė prisijungti prie telefono savininko interneto bankininkystės“, – rašoma „Symantec“ pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos