Problemą pastebėjo ir apie tai socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalino Lietuvos buhalterių ir auditorių asociacijos prezidentė Daiva Čibirienė.
„Pamirškite verslo liudijimo, IDV pažymos gavimą, metinį pajamų deklaravimą, išmanių KA duomenų, i.VAZ, i.SAF duomenų teikimą. VMI serveriai atjungti pilnai. Kada bus pajungti, VMI neinformuoja“, – rašė D.Čibirienė.
VMI Strateginės komunikacijos skyriaus vadovė Rūta Asadauskaitė 15min patvirtino, kad fiksuotas sutrikimas. Šiuo metu klientai prie VMI e. sistemų gali prisijungti tik per e. valdžios vartus.
Prie Elektroninio deklaravimo sistemos (EDS) laikinai prisijungti klientai negali, tačiau skubantiems deklaruoti pajamas, primename, kad tam padaryti laiko turite iki gegužės 2 d., tad rekomenduojame prie EDS bandyti prisijungti vėliau.
Pažymima, kad prireikus skubiai gauti VMI e. paslaugas (įsigyti verslo liudijimą ar įregistruoti individualią veiklą su pažyma), tai padaryti galima paskambinus į Mokesčių informacijos centrą telefonu +370 5 260 5060. Iš anksto užsiregistravusiems gyvam aptarnavimui VMI padaliniuose paslaugos taip pat bus suteiktos įprasta tvarka.
„Jei reikia labai greitai gauti paslaugas, pavyzdžiui, įsigyti verslo liudijimą, individualios veiklos pažymą, tai galima padaryti telefonu arba atvykus į padalinį“, – nurodė ji.
Pasak. R.Asadauskaitės, sutrikimas šiuo metu šalinamas.
„Informuosime, kai tik bus pašalintas. Stengiamės tai padaryti kuo greičiau, kad klientams sukeltume kuo mažiau nepatogumų“, – žadėjo ji.
Penktadienį prieš 14 val. VMI pranešė, kad dėl e. sistemų pasiekiamumo kilusios problemos išspręstos ir klientai vėl gali sklandžiai naudotis VMI e. paslaugomis.
„Atsiprašome už anksčiau kilusius laikinus nepatogumus“, – pridėjo VMI.