„Panasonic“ yra pasaulinė televizorių su plazminiais ekranas gamybos lyderė, tačiau pagal įplaukas iš televizorių su plokščiaisiais ekranais gamybos užima tik ketvirtą vietą.
Per pastaruosius dvejus finansinius metus įmonės nuostoliai iš televizorių su plokščiaisiais ekranais gamybos viršijo 15 mlrd. JAV dolerių. Praėjusiais finansiniais metais nuostoliai iš plazminių ekranų gamybos sudarė 913 mln. JAV dolerių.
Šiuo metu „Panasonic“ derasi dėl vieno iš trijų vienintelės Japonijoje plazminių ekranų gamyklos pastatų pardavimo. Iš šio sandorio tikimasi gauti iki 40 mlrd. jenų (412 mln. JAV dolerių). Netrukus galbūt bus parduoti ir kiti du pastatai.
Šimtai gamyklos darbuotojų bus perkelti į kitus padalinius, o įplaukos bus investuotos į gamybos pertvarkymą.
Dar 2010 metais plazminiams ekranams teko 40 proc. televizorių su plokščiaisiais ekranais rinkos. Įmonės „NPD DisplaySearch“ prognozėmis, šiemet ši dalis sumažės iki 2,5 proc., o 87 proc. rinkos teks skystųjų kristalų ekranams.
Nuo metų pradžios „Panasonic“ kapitalizacija padidėjo 78 procentais.