Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Parduotas socialinis tinklalapis „One.lt“

Vienas lankomiausių tinklalapių Lietuvoje socialinis tinklas „One.lt“ paskelbė, kad pasikeitė jo savininkai, rašo naujienų svetainė vz.lt.
Vaikinas prie kompiuterio
Vaikinas prie kompiuterio. / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.

Tinklalapį už neskelbiamą sumą nusipirko įmonė „Blue Ant Holdings“ (BAH), kurios akcininkai – tinklalapį valdžiusios „Forticom“ vadovybė. Kol kas atskleidžiamas tik vienas BAH akcininkas – „Forticom“ vadovas Aldas Kirvaitis.

„Forticom“ bendrovė bus pervadinta į „One.lt“, jai toliau vadovaus taip pat A.Kirvaitis.

Pasak vz.lt, „Blue Ant Holdings“ yra kontroliuojančioji bendrovė, priklausanti dabartinei „one.lt“ vadovų komandai, tad šiuo sandoriu „One.lt“ verslą įsigijo jam vadovavę specialistai.

Iki sandorio socialinis tinklas priklausė Rusijos investicinei bendrovei „Mail.ru“, kuri lietuvišką tinklalapį valdė per Estijos bendrovę „Forticom“. Pastaroji Lietuvoje veikė tuo pačiu pavadinimu.
Dabar „Blue Ant Holdings“ dirba apie 20 žmonių. Jai priklauso ir vaizdo pasikeitimų portalas videogaga.lt, grupinio apsipirkimo projektas grupinis.lt.

Lietuvoje socialinis portalas „one.lt“, ilgą laikotarpį buvęs lankomiausias tarp visų portalų, nukrito į septintą poziciją. Naujausiais tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, lapkritį „one.lt“ apsilankė 687,3 tūkst. unikalių lankytojų, dar prieš metus tą patį mėnesį jis turėjo 813,4 tūkst. lankytojų ir buvo antras pagal lankomumą tinklalapis šalyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos