Tikėtina, kad iš naujo elektroninio pašto galimybių rinkinio vartotojams labiausiai turėtų patikti ne nauja išvaizda, o išmaniųjų atsakymų ir elektroninių laiškų „snaudimo“ funkcija. O be šių paprastiems vartotojams prieinamų funkcijų pridėta ir keletas išmanių galimybių verslo vartotojams – jos turėtų padidinti produktyvumą bei saugumą ir palengvinti dalijimosi laiškais kontrolę.
Toks funkcijų rinkinys naršyklės pagrindu veikiančiai pašto paslaugai yra labai neįprastas, tačiau tokioms pašto programoms, kaip pavyzdžiui „Microsoft Outlook“, kurią naudoja daugybė didelių verslo įmonių, įprastas. Šiuo metu darbo vietos produktyvumą didinančios programinės įrangos rinkos segmente „Microsoft“ dominuoja, o „Google“ siūlomas „G Suite“ funkcijų rinkinys buvo labai tolimoje antroje vietoje. Akivaizdu, kad ši situacija „Google“ nebetenkina.
Pavyzdžiui, naujų verslo funkcijų sąraše atsirado konfidencialių laiškų galiojimo termino nustatymas, taip pat – galimybė uždrausti gavėjams laišką persiųsti, kopijuoti, atsisiųsti ar atspausdinti. Tokias pačias informacijos valdymo priemones „Microsoft“ į „Outlook“ įdiegė 2007 metais.
„Google“ taip pat įdiegė patobulintus „phishing“ atakų vykdymo laiškų aptikimo įrankius, dviejų žingsnių autentifikavimo priemones laiškų apsaugai ir netgi galimybę naudotis paštu neprisijungus prie interneto, kad keliaujantys verslininkai galėtų drąsiai naudotis pašto paslauga savo naršyklėje skrydžių metu. Pašto paslaugoje atsirado šoninė įrankių juosta, leidžianti vienu metu matyti ir el. laiško turinį, ir kalendoriaus užimtumą.
Naujoji „Gmail“ šoninė įrankių juosta yra rimtas žingsnis pirmyn siekiant geresnio pašto, kalendoriaus, užduočių ir kontaktų integravimo. Paprastiems vartotojams tai patiks, o verslo vartotojai įvertins padidintą susitikimų planavimo ir užduočių grafiko sudarymo patogumą. Papildomos saugumo priemonės taip pat bus daugiausiai naudojamos verslo vartotojų: jos sukurs laiškų „savaiminio susinaikinimo“ funkciją ir padės išvengti tokių paprastų žmogiškų klaidų, kaip laiškų išsiuntimas ne tiems adresatams.
Dėl naujų funkcijų gausos „Google“ tikisi, kad didesnis įmonių kiekis apsvarstys galimybę naudoti „G Suite“ rinkinį – šiuo mokamu „Google“ pasiūlymu šiuo metu naudojasi 4 mln. vartotojų. Palyginimui, „Office 365“, kurio sudėtyje yra ir „Outlook“, turi 120 mln. komercinių vartotojų.
Norėdami išbandyti atnaujintą „Gmail“ dizainą, prisijunkite prie savo pašto paskyros naršyklėje, viršutinėje dešinėje ekrano dalyje suraskite dantračio piktogramą ir ją paspaudę pasirinkite „Try the new Gmail“ eilutę.