Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„PayPal“ pristatė savo mobiliųjų mokėjimų aplikaciją

Interneto atsiskaitymų tarnyba „PayPal“ pristatė mobiliąją aplikaciją „InStore“, kurią naudojant galima atsiskaityti už pirkinius parduotuvėse. Kol kas ja galima pasinaudoti tik kelių mados namų parduotuvėse, tačiau kompanija tiki, kad iki 2016-ųjų žmonėms nebereikės piniginių – telefonu bus galima atsiskaityti daugumoje prekybos vietų.
„PayPal“
„PayPal“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„PayPal“ mobiliųjų atsiskaitymų sistema buvo pristatyta pernai, o šių metų pradžioje pradėtas vidinis jos testavimas. Dabar ji tapo prieinama visiems susidomėjusiems.

Nešiojamus skenerius turintiems pardavėjams nuskaičius prekių brūkšninius kodus ir įvedus specialų kodą į aplikaciją, ji telefono ekrane sugeneruoja unikalų brūkšninį kodą. Pardavėjui jį nuskaičius atsiskaitoma už prekes. Čekis automatiškai išsiunčiamas pirkėjui el. paštu, skelbia Dailymail.co.uk.

Visa tai trunka keliasdešimt sekundžių, o atsiskaityti už pirkinius galima nors parduotuvės viduryje, todėl klientams nebereikia laukti eilėje.

Telefone nėra saugoma jokia finansinė informacija, o pati aplikacija yra apsaugota PIN kodu, taigi pametus telefoną pašaliniai ja pasinaudoti negalės.

Kol kas aplikacija veikia maždaug 230-yje „Oasis“, „Warehouse“, „Coast“ ir „Karen Millen“ mados namų parduotuvių Didžiojoje Britanijoje. Ateityje parduotuvių pobūdį ir skaičių žadama plėsti.

Kitos kompanijos jau siūlo įvairius mobiliųjų atsiskaitymų būdus, o dauguma atvejų naudojama NFC technologija, leidžianti susimokėti už pirkinius pridėjus telefoną prie nuskaitymo įrenginio. Tuomet telefono ekrane pirkėjui reikia įvesti specialų kodą, patvirtinantį pirkimą. Lietuvoje tokią paslaugą plėtoja kompanija „MokiPay“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos