Penki įdomiausi festivalio „Login 2018“ pranešimai

Jau šį ketvirtadienį ketvirtadienį Vilniuje startuoja tarptautinis inovacijų festivalis „Login 2018“, į Lietuvos sostinę priviliojęs aibę visame pasaulyje žinomų ekspertų, kurie dalinsis vertingomis technologijų, kūrybiškumo ir verslo sričių įžvalgomis.
 Lietuvos nacionalinis dramos teatras
Lietuvos nacionalinis dramos teatras / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Ir jei dėliodami savo „Login“ programą į ją įtraukėte tik savo profesijai ar pomėgiams artimų sričių pranešimus, šie svečiai ir jų intriguojančios temos gali pakeisti jūsų festivalio dienotvarkę, rašoma pranešime spaudai.

„Daugelis jau girdėjo apie pagrindines „Login“ žvaigždes ir su nekantrumu jų laukia. Internetinių patyčių auka tapusi Monica Lewinsky, žmonijos problemas sprendžiančių inovacijų evangelistas Toby Shapshakas, seksualumo sankirtos su technologijomis ekspertė Bryony Cole, netikėtas idėjas pasauliniais verslais paverčiantis Silicio slėnio senbuvis Raj Kapooras, menininkės akis ir išradėjos protą turinti futuristė Monika Bielskytė – tai tik keletas visame pasaulyje žinomų asmenybių, atvykstančių į „Login“ pasidalinti savo patirtimi ir įžvalgomis“, – sako „Login 2018“ direktorė Indrė Chevalier.

Visus svarbiausius pranešimus festivalio dalyviai galės išgirsti pagrindinėje „Opera Telia“ salėje.

Didžiausio inovacijų festivalio Baltijos šalyse organizatoriai ragina pasiklausyti ne tik pagrindinių pranešėjų, bet ir kuo daugiau kitų, galbūt mažiau skambių, vardų. Renginio metu bus galima išgirsti ir išvysti daugiau nei šimtą patyrusių savo srities ekspertų. Atrasti visus dominančius pranešimus padės interaktyvi mobilioji programėlė, kurioje pranešėjus galima filtruoti pagal technologijų, kūrybiškumo arba verslumo ašis, o taip pat aštuonias „Login“ temas. Be to, programėlėje bus siūlomi specialūs „maršrutai“, pavyzdžiui, ieškantiems idėjų arba tiems, kurie nori klausytis pranešimų lietuvių kalba.

„Login 2018“ organizatoriai iš programos išrinko keletą perliukų tiems, kurie iš festivalio tikisi išsinešti atsiminimų ir pokalbio temų su draugais bent keliems mėnesiams į priekį.

Oobahas Buttleris – „How To Get To Number 1 On TripAdvisor“. Sarkazmu trykštantis nepriklausomas rašytojas ir komentatorius visame pasaulyje išgarsėjo po to, kai įkūrė fiktyvų restoraną ir iškėlė jį į pirmą vietą „TripAdvisor“ programėlėje. „Kūrybiškumas visada buvo mano gyvenime. O rimčiau, tai aš neturiu jokių kitų įgūdžių. Man atrodo, kad man puikiai sekasi sugalvoti įvairiausius dalykus, kurie pralinksmina žmones. Verslas man – intuityvus, nes aš puikiai suprantu savo idėjas ir galiu jas pateikti taip, kad žmonės jas suprastų, o gal ir jas pripažintų“, – sako Oobahas.

Gavinas Stewartas – „The Modern Lithuanian Chef in a Gastronomic Revolution“. Kalbotyra ir gastronomija – dvi didžiausios Gavino aistros. Dar būdamas 15 metų jis pradėjo savo kulinarinę kelionę po pasaulį, o per pastaruosius 37 metus jis gyveno, dirbo virėju, kulinarijos ir kalbų konsultantu įvairiausiose pasaulio šalyse. Dabar vyras apsistojo Kaune, dėsto taikomąją lingvistiką, dirba restorano konsultantu ir yra išsikėlęs tikslą pažymėti Lietuvą pasaulio kulinariniame žemėlapyje.

Noémie Balmat – „Fashion Tech & Sustainability“. Per trejus metus Noémie įkurtas mados ir technologijų tinklaraštis „futur404“ išaugo į interneto portalą, į kurį plūsta mados ateitimi ir jos įtaka ateities visuomenei besidomintys lankytojai iš Prancūzijos ir viso pasaulio, o jos klientų sąraše – „Chanel“, „L‘oreal“, „Clarins“ ir kiti pasaulinio lygio prekės ženklai. Anot Noémie, šiandien itin didelis dėmesys skiriamas inovacijoms, startuoliams ir technologijoms, o žmonės dažnai šias sąvokas naudoja deramai jų nesuprasdami. Ką jos iš tiesų reiškia ir kokią įtaką visa tai turės madai – „Login“ pranešėjos tema ir misija.

Danielis Soaresas – „The Creative Journey“. Nepriklausomas kino kūrėjas, režisierius, fotografas ir kūrybininkas Danielis taip norėjo dirbti reklamos versle, kad net buvo apsigyvenęs gatvėje priešais svajonių agentūrą. Dabar, praėjus dešimtmečiui, jo kolekcijoje – daugiau nei 70 prestižinių apdovanojimų ir krūva tarptautinių klientų. Ir nors jis juokiasi per šiuos metus nusimetęs rožinius akinius, vis dar tiki, kad reklama gali žmonių gyvenimus keisti į gera.

Gregoras Poyntonas – „Soft power“. Agentūros „Portland Communications“ partneris ir strategas anksčiau penkerius metus dirbo „Blue State Digital“ įmonėje, vadovavusioje skaitmeninei Baracko Obamos prezidento rinkimų 2008 m. ir 2012 m. strategijai. Svečias iš Didžiosios Britanijos dalinsis savo sukaupta komunikacijos ir politinių kampanijų strategijos patirtimi.

Inovacijų festivalis „Login 2018“ vyks birželio 7–8 dienomis Vilniaus centre – Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre, Kongresų rūmuose bei erdvėse tarp šių dviejų kultūros centrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis