„LT Game Jam 2021 Online“ vyko kartu su pasauliniu kasmetiniu renginiu „Global Game Jam“. Nepaisant netradicinių sąlygų, žaidimų kūrimo hakatonas sulaukė daugiau nei 28 tūkstančių dalyvių iš 104 pasaulio šalių. Lietuvoje šiemet užsiregistravo 270 dalyvių, o jų suburtos komandos sukūrė 66 projektus. Pagal aktyvumą Lietuva vėl atsidūrė lyderių sąraše: penktoje vietoje Europoje ir vienuoliktoje pasaulyje.
„Džiaugiamės, jog nepaisant sudėtingų sąlygų turėjome galimybę suorganizuoti „Game Jam“ ir nepraleisti šios ilgametės tradicijos. Šiais metais dėl galimybių dalyvauti iš namų sulaukėme nemažai naujų dalyvių. Buvo išties smagu stebėti kaip komandos formuojasi, diskutuoja apie įvairias idėjas ir kokių įdomių projektų sukurta. Net ir negalėdami išeiti iš namų, turėjome galimybę visi kartu smagiai praleisti savaitgalį“, – pasakojo renginį organizavusios Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos direktorius Gediminas Tarasevičius.
Be pačios kūrybos šiemet taip pat daugiau dėmesio buvo skiriama diskusijoms, vyko tarsi nedidelė internetinė konferencija. Savo patirtimi ir patarimais dalijosi ne vieną itin sėkmingą stalo žaidimą sukūręs dizaineris Urtis Šulinskas, tarptautines žaidimų kūrimo studijų galimybes aptarė Mykolo Romerio universiteto profesorius Dr. Tadas Limba, savo jau beveik milijardo parsisiuntimų sulaukusių žaidimų istoriją pasakojo kompanija „Estoty“. Tiesioginę renginio transliaciją kasdien žiūrėjo apie septynis tūkstančius žiūrovų.
Šių metų pasaulinio renginio tema buvo parinkta idėja „Pamesta ir rasta“ (ang. „Lost and Found“), kurią kaip įprasta dalyviams buvo galima įvairiai interpretuoti ir sulaukti netikėtų rezultatų. Nors „LT Game Jam“ nėra varžybos, tačiau renginio pabaigoje bendruomenė tradiciškai išrinko tris labiausiai visiems patikusius bei įdomiausius žaidimus. „Diggits“ dviem žaidėjams kartu tenka ieškoti pavogtos šeimos. „Remote Hero“ kviečia naudojant nuotolinio TV valdymo pultelį susigrąžinti pradingusį Mėnulį. O „Till Death Do Us Part“ skeletas keliauja ieškoti savo paties kūno dalių. Taip pat renginio dalyviai balsavo už labiausiai patikusį žaidimo paveikslėlį, čia daugiausia dėmesio sulaukė žaidimas apie nuo žmonių pabėgusias kojines „Afoot“.
Visus lietuvių, o taip pat ir kitų pasaulio šalių dalyvių sukurtus šių metų „Global Game Jam“ žaidimų prototipus, kurių yra daugiau nei šeši tūkstančiai, galima rasti oficialioje renginio svetainėje.