Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Per savaitgalį Lietuvoje ir pasaulyje sukurta tūkstančiai žaidimų prototipų

Paskutinį sausio savaitgalį įvyko kasmetinis žaidimų kūrimo renginys „LT Game Jam 2021 Online“. Dėl vyraujančios pandemijos šiemet renginys tapo virtualus – visas tris dienas vyko tiesioginė transliacija, o dalyviai tarpusavyje bendravo naudodami tarp žaidimų mėgėjų populiarią platformą „Discord“, rašoma pranešime spaudai.
„Global Game Jam 2021“ žaidimų kūrimo hakatonas
„Global Game Jam 2021“ žaidimų kūrimo hakatonas / Organizatorių iliustr.

„LT Game Jam 2021 Online“ vyko kartu su pasauliniu kasmetiniu renginiu „Global Game Jam“. Nepaisant netradicinių sąlygų, žaidimų kūrimo hakatonas sulaukė daugiau nei 28 tūkstančių dalyvių iš 104 pasaulio šalių. Lietuvoje šiemet užsiregistravo 270 dalyvių, o jų suburtos komandos sukūrė 66 projektus. Pagal aktyvumą Lietuva vėl atsidūrė lyderių sąraše: penktoje vietoje Europoje ir vienuoliktoje pasaulyje.

„Džiaugiamės, jog nepaisant sudėtingų sąlygų turėjome galimybę suorganizuoti „Game Jam“ ir nepraleisti šios ilgametės tradicijos. Šiais metais dėl galimybių dalyvauti iš namų sulaukėme nemažai naujų dalyvių. Buvo išties smagu stebėti kaip komandos formuojasi, diskutuoja apie įvairias idėjas ir kokių įdomių projektų sukurta. Net ir negalėdami išeiti iš namų, turėjome galimybę visi kartu smagiai praleisti savaitgalį“, – pasakojo renginį organizavusios Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos direktorius Gediminas Tarasevičius.

Be pačios kūrybos šiemet taip pat daugiau dėmesio buvo skiriama diskusijoms, vyko tarsi nedidelė internetinė konferencija. Savo patirtimi ir patarimais dalijosi ne vieną itin sėkmingą stalo žaidimą sukūręs dizaineris Urtis Šulinskas, tarptautines žaidimų kūrimo studijų galimybes aptarė Mykolo Romerio universiteto profesorius Dr. Tadas Limba, savo jau beveik milijardo parsisiuntimų sulaukusių žaidimų istoriją pasakojo kompanija „Estoty“. Tiesioginę renginio transliaciją kasdien žiūrėjo apie septynis tūkstančius žiūrovų.

Šių metų pasaulinio renginio tema buvo parinkta idėja „Pamesta ir rasta“ (ang. „Lost and Found“), kurią kaip įprasta dalyviams buvo galima įvairiai interpretuoti ir sulaukti netikėtų rezultatų. Nors „LT Game Jam“ nėra varžybos, tačiau renginio pabaigoje bendruomenė tradiciškai išrinko tris labiausiai visiems patikusius bei įdomiausius žaidimus. „Diggits“ dviem žaidėjams kartu tenka ieškoti pavogtos šeimos. „Remote Hero“ kviečia naudojant nuotolinio TV valdymo pultelį susigrąžinti pradingusį Mėnulį. O „Till Death Do Us Part“ skeletas keliauja ieškoti savo paties kūno dalių. Taip pat renginio dalyviai balsavo už labiausiai patikusį žaidimo paveikslėlį, čia daugiausia dėmesio sulaukė žaidimas apie nuo žmonių pabėgusias kojines „Afoot“.

Visus lietuvių, o taip pat ir kitų pasaulio šalių dalyvių sukurtus šių metų „Global Game Jam“ žaidimų prototipus, kurių yra daugiau nei šeši tūkstančiai, galima rasti oficialioje renginio svetainėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų