Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Perkant paslaugas svarbiau už kainą tampa įsipareigojimai

Didžiosioms šalies įmonėms renkantis informacinių technologijų (IT) sistemų priežiūros paslaugų teikėją svarbiausia, kad šis vykdytų pažadus bei įsipareigojimus ir turėtų kompetentingą komandą, rodo tyrimas.
Kompiuteris
Kompiuteris / Fotolia nuotr.

Tokios savybės, kaip teikėjo lyderystė rinkoje, žinomumas ar platus paslaugų spektras, mažiausiai svarbios, penktadienį informuoja „Verslo žinios“.

Klientams nelabai svarbu ir tai, ar IT paslaugos teikiamos remiantis gerosiomis pasaulinėmis IT praktikomis.

IT sprendimų bendrovės „Blue Bridge“ direktorius Dalius Butkus teigia, jog jam netikėta, kad tarp svarbiausių savybių, pagal kurias didžiosios įmonės vertina IT tiekėjus, neminima patraukli paslaugų kaina.

51 proc. TNS apklaustų įmonių per paskutiniuosius 6 mėnesius paslaugas pirko iš vienos, 31 proc.- iš dviejų, 18 proc. – iš trijų ir daugiau IT sistemų priežiūros ir konsultacijų paslaugas teikiančių įmonių 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?