Perkant paslaugas svarbiau už kainą tampa įsipareigojimai

Didžiosioms šalies įmonėms renkantis informacinių technologijų (IT) sistemų priežiūros paslaugų teikėją svarbiausia, kad šis vykdytų pažadus bei įsipareigojimus ir turėtų kompetentingą komandą, rodo tyrimas.
Kompiuteris
Kompiuteris / Fotolia nuotr.

Tokios savybės, kaip teikėjo lyderystė rinkoje, žinomumas ar platus paslaugų spektras, mažiausiai svarbios, penktadienį informuoja „Verslo žinios“.

Klientams nelabai svarbu ir tai, ar IT paslaugos teikiamos remiantis gerosiomis pasaulinėmis IT praktikomis.

IT sprendimų bendrovės „Blue Bridge“ direktorius Dalius Butkus teigia, jog jam netikėta, kad tarp svarbiausių savybių, pagal kurias didžiosios įmonės vertina IT tiekėjus, neminima patraukli paslaugų kaina.

51 proc. TNS apklaustų įmonių per paskutiniuosius 6 mėnesius paslaugas pirko iš vienos, 31 proc.- iš dviejų, 18 proc. – iš trijų ir daugiau IT sistemų priežiūros ir konsultacijų paslaugas teikiančių įmonių 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų