Pernelyg vulgaru net Las Vegasui: turbūt pažangiausias pasaulyje vibratorius moterims

Akivaizdu, kad įmonėms, kurios stengiasi sužavėti viso pasaulio žiniasklaidą, produktų platintojus ir pirkėjus, parodos organizatorių suteikiamas ženklelis „Apdovanotas už inovacijas parodoje CES“ yra svarbus – juo yra pažymimi tik patys naujoviškiausi, pažangiausi gaminiai. Todėl juo labai apsidžiaugė ir „Ose“ vibratoriaus gamintojai. Bet jau po mėnesio organizatoriai bendrovę informavo, kad jų apdovanojimas atšaukiamas.
Asmeninis masažuoklis „Ose“
Asmeninis masažuoklis „Ose“ / Gamintojo nuotr.

Oficialiai CES organizatoriai aiškino, kad apdovanojimas atšauktas dėl to, jog šis vibratorius „neatitinka jokios egzistuojančios produktų kategorijos kriterijų“, todėl net negalėjo būti įtrauktas į apdovanojimo už inovacijas programą. Ir netgi uždraudė šį gaminį pristatyti oficialioje parodoje. Ir dėl to „Ose“ ne šiaip sau neteko apdovanojimo – mieste, kur, atrodytų, leidžiama daugiau nei bet kur kitur, o moraliniai standartai yra šiek tiek laisvesni, buvo uždrausta vibratorių (pačių gamintojų politkorektiškai vadinamą asmeniniu masažuokliu) demonstruoti parodoje.

Todėl įmonės „Lora DiCarlo“ vadovė Lora Haddock šovė atgal: ji publikavo atvirą laišką, kuriuo kritikuoja CES organizatorius ir netgi nurodė, jog pati pirmoji jai pateikta priežastis, dėl ko, esą, buvo atimtas apdovanojimas – tai kad iš apdovanojimo už inovacijas programos šalinami tie kandidatai, kurie, parodos organizatorių (asociacijos CTA) bus įvertinti kaip vulgarūs, amoralūs ar nederami.

L.DiCarlo argumentuoja, kad asociacija moterų savijautos gerinimui skirtą produktą nepagrįstai įvertino kaip „vulgarų“ ir stebėjosi, kaip, nepaisant tokių asociacijos vadovų nuostatų, jų produktas sugebėjo įveikti pirmuosius apdovanojimo programos barjerus ir gauti itin gerus ekspertų įvertinimus.

Juolab kad 2018 metais toje pačioje parodoje CES buvo pristatyta sekso lėlė vyrams, be to, nebūna metų, kai vienokių ar kitokių paslaugų vyrams nepasiūlytų virtualios realybės aplinkai pritaikyto pornografinio turinio kūrėjai. Ji tvirtina, jog toks CTA sprendimas yra lyčių nelygybės skatinimas – esą, seksualiniai malonumai vyrams yra priimtini, bet moterims – vulgarūs.

Be to, L.Haddock tvirtina, jog tai yra ne tik moterų diskriminacija, bet ir netolerancija LGBT bendruomenei, mat būtent šiai bendruomenei priklauso nemaža dalis „Lora DiCarlo“ darbuotojų.

Kaip bebūtų, reikėtų įvertinti tai, kad prie šio vibratoriaus (nors jo net vibratoriumi vadinti tikriausiai nereikėtų – jis nevibruoja) kūrimo prisidėjo Oregono valstijos universiteto (JAV) robotikos profesorius Johnas Parmigiani, atlikęs nemažą dalį inžinerinio „Ose“ kūrimo darbo. Pats profesorius tvirtino, jog sudėtingiausias iki šiol atliktas su robotika susijęs jo darbas yra grandininių pjūklų automatinio patikrinimo įranga, bet šis ne medkirčiams, o moterims skirtas produktas buvo nė kiek ne mažiau sudėtingas – L.Haddock pas profesorių atėjo su 52 specifinių reikalavimų sąrašu, o su profesoriaus pagalba šiame sąraše pavyko užbraukti visus punktus.

Galutinis produktas, kurį ketina pasiūlyti „Lora DiCarlo“ (teks palaukti iki metų vidurio – šiuo metu, baiminantis galimos nesąžiningos konkurencijos iš Kinijos viešai nedemonstruojamas net prototipas) kainuos apie 250 JAV dolerių ir, anot produkto skrajutės, pasiūlys „tikrovišką G taško masažą“, neužims naudotojos rankų (jo nereikia laikyti) ir savo veikimu primins partnerio burną. O galutinis šio produkto naudojimo rezultatas – neprilygstamas orgazmas, pasiekiamas vienu metu stimuliuojant ir klitorį, ir G tašką. Gal ir iš tiesų kiek vulgarokai skambantis aprašymas.

Bet ar tikrai vulgariau už sekso lėles vyrams?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis