Perspėjimų nesiųs niekam
Departamento direktorius Remigijus Baniulis 15min.lt pasakojo, kad penktadienį įstaigą tiesiog užplūdo pasipiktinę „Sony Xperia“ savininkai. Visų jų direktorius labai atsiprašo dėl patirtų nepatogumų.
„Aš galiu tik atsiprašyti visų tų žmonių, kuriems sukėlėme nepatogumų. Jų tikrai buvo daug. Ir, žinoma, jie pikti. Pagaliau išsiaiškinome, kaip atkurti telefono funkcijas, bet pagrindinės priežasties, kodėl taip nutiko, dar nežinome“, – kalbėjo R.Baniulis.
Anot jo, PAGD toks sutrikimas buvo naujiena, todėl kol kas sunku pasakyti, ar tai perspėjimo sistemos problema, ar paties telefono trūkumas.
„Su kitais telefonais viskas veikia, viskas gerai. Matyt, kažkur kažkas nėra pabaigta iki galo. Greičiausiai tai programavimo spraga pačiame telefone. Bandysime kartu su „Sony“ spręsti šią problemą. Tik taip visada supuola, kad penktadienis, popietė ir sunku greitai reaguoti. Kol kas žinutes mes sustabdome, nesiųsime niekam, nes iš tikrųjų ir poreikio dabar nėra“, – kad pranešimų apie nelaimes kurį laiką nesiųs visiems Lietuvos gyventojams, pranešė R.Baniulis.
PAGD patarimai, kaip atnaujinti telefono funkcijas
Kol problema bus išspręsta su „Sony“ telefonų aparatų gamintoju, gyventojams, susidūrusiems su šia kliūtimi, PAGD siūlo su šio modelio telefono aparatais atlikti šiuos veiksmus:
1. Išimti iš telefono aparato SIM kortelę.
2. Pagrindiniame meniu paspausti piktogramą GPIS SMS.
3. Pašalinti varneles (kur leidžiama).
4. Ištrinti gautą perspėjimo pranešimą.
5. Išjungti ir vėl įjungti telefoną aparatą.
6. Įstatyti į telefono aparatą SIM kortelę.