„Panasonic“ naudoja LG matricas, kurias papildo savo vaizdo kokybės gerinimo technologijomis ir suteikia papildomo funkcionalumo.
„Philips“ atstovai pažymi, kad OLED televizorių kainos palaipsniui mažinamos ir todėl tokie prietaisai vartotojams tampa vis patrauklesni. Atsižvelgdama į tai bendrovė ketina organizuoti jų gamybą su savo prekiniu ženklu. Pažymima, kad „Philips“, kaip ir „Panasonic“, naudos LG pagamintus OLED ekranus, tačiau pritaikys savo vaizdo apdorojimo procesorius ir kitus elektroninius komponentus.
„Philips“ taip pat mano, kad dabartinių 3D televizorių era jau baigėsi, nes tokiais prietaisais dauguma pirkėjų tiesiog nesidomi. Nyderlandų technologijų bendrovė skeptiškai vertina ir įgaubtus ekranus, kurie taip pat nesusilaukė ypatingos paklausos.