Skaitytoja parduotuvėje nusipirko „Samsung“ telefoną, galintį veikti su dviem SIM kortelėmis. Tačiau vos grįžus namo ir jį įjungus pastebėjo gedimą – įrenginys užstrigo. Grįžus į parduotuvę jai buvo patarta kreiptis į netoliese esantį garantinio aptarnavimo servisą. Specialistų rankose telefonas taip pat strigo, todėl grįžusi pas pardavėją Nijolė tikėjosi pakeisti prekę į kokybišką arba atgauti pinigus, tačiau susitarti nepavyko.
Parduotuvės „Prisma“ atstovai tikina visuomet pakeičiantys nekokybiškas prekes, tačiau šiuo atveju – kadangi pirkta technika – reikėjo atnešti specialistų patvirtinimą, kad įrenginys yra sugedęs ar brokuotas.
„Mes netgi prašėme – palikite prekę, mes arba apkeisti, arba atiduoti pinigus negalime be jokio dokumento, – sakė parduotuvės ne maisto prekių skyriaus vadovė. – O jei paaiškės, kad sugadino pirkėjas? Pas mus nėra specialistų parduotuvėje, kad tai nustatytų. Yra tvarka ir reikia kreiptis, tiekėjai yra sudarę sutartis su garantiniais centrais, o ji atsisakė tai daryti.“
Anot pašnekovės, 14 dienų pinigų grąžinimo garantija būtų galiojusi, jei prekė nebūtų panaudota. Šiuo atveju telefonas jau buvo išbandytas, taigi pardavėjui reikia patvirtinimo, kad įrenginį sugadino ne pirkėjas.
Parduotuvės atstovai ragino pirkėją gauti garantinio remonto salono išvadą, kad įrenginys yra sugedęs ar brokuotas, – tuomet pirkinys bus pakeistas analogišku arba grąžinti pinigai.