Tai buvo pirmasis „Pokemon Go“ renginys, į kurį buvo pardavinėjami visos dienos bilietai. Už juos kiekvienam žaidėjui teko pakloti po 20 dolerių. Dėl to, kad žaidimas visą dieną lūžinėjo, ir klaidų taip ir nepavyko iki galo pataisyti, visiems 20 tūkst. žmonių buvo grąžinti pinigai, taip pat suteikta po 100 dolerių vertės žaidimo monetų, už kurias žaidėjai galės pirkti tam tikrus dalykus žaidime.
„Niantic“ atstovas sakė, kad įmonė dirbto su „Verizon“, „AT&T“ ir kitais ryšio tiekėjais dėl tinkamo paslaugų veikimo parke. Ne visi žaidėjai susidūrė su žaidimo klaidomis, ir kai kurios bendrovės, pavyzdžiui, „T-Mobile“, užtikrino sklandų žaidimo veikimą.
Apie 11 valandą ryto, kai žaidimas smarkiai trūkinėjo, „Niantic“ generalinis direktorius Johnas Hanke kreipėsi į susirinkusius žaidėjus, kurie jį pasitiko švilpimu.
„Už šitą žaidimą aš mokėjau 3 tūkst. dolerių“, – rėkė vienas žaidėjas.
„Pokemon Go“ leidžia įsigijimus žaidime, ir skaičiuojama, kad tai bus mobilusis žaidimas, greičiausiai priartėjęs prie milijardo dolerių pajamų.
Bilietai į Čikagos „Pokemon Go“ renginį po 20 eurų buvo išgraibstyti per 10 minučių. Įmonės generalinio direktoriaus teigimu, į Čikagą atvyko žaidėjai iš Australijos, Europos, kitų žemynų.
„Niantic“ pažadėjo ne tik retas pokemonų rūšis renginyje, bet ir užtikrino, kad jo pabaigoje bus galima pagauti itin galingą „Legendary Pokemon“.