„SpaceX“ komercinių pardavimų viceprezidentas Jonathanas Hofelleris renginyje Indonezijoje viešai pareiškė, kad kompanija tikisi pirmą komercinį šio erdvėlaivio skrydį atlikti dar 2021 metais. Jau dabar „SpaceX“ derasi su trimis skirtingais to skrydžio klientais – telekomunikacijų bendrovėmis, veikiausiai norinčiomis į orbitą iškelti savo palydovus.
Savo raketą „Big Falcon Rocket“ (BFR) bendrovė „SpaceX“ pristatė iškart po sėkmingo šiuo metu galingiausios pasaulyje raketos „Falcon Heavy“ pirmojo starto. Kiek vėliau BFR projekto erdvėlaivis buvo oficialiai pervadintas į „Starship“, o raketa nešėja – į „Super Heavy“. Šiuo metu Teksaso ir Floridos valstijoje lygiagrečiai vystomi du tarpusavyje konkuruojantys projektai, bet tikėtina, kad galutiniame projekte bus suderinti geriausi abiejų komandų sprendimai.
Nors konkuruojantys projektai gali skirtis, jiems pateikta ta pati užduotis: reikia sukurti erdvėlaivį, gebantį iškelti 20 metrinių tonų į geostacionariąją orbitą ir daugiau nei 100 tonų į Žemei artimą orbitą. „SpaceX“ planuoja ilgainiui pradėti naudoti „Starship“ ir „Super Heavy“ kombinaciją krovinių gabenimui iki Mėnulio ir Marso, nors taip pat šis erdvėlaivis galėtų tapti greito „vietinio“ susisiekimo tarp tolimų Žemės taškų priemone.
O kol tai nenutiko, „SpaceX“ privalo raketą ir erdvėlaivį itin kruopščiai išbandyti. J.Hofelleris teigia, kad ateinančiais mėnesiais „SpaceX“ numatę atlikti dar kelis „šuoliukų“ bandymus, tačiau pagrindinis tikslas – kuo skubiau raketą iškelti į orbitą – galbūt tą pavyks padaryti net šiemet, o iki visiškai darbinės būsenos šis kompleksas turėtų būti išvystytas iki ateinančių metų pabaigos. Tuomet beliks nuo 2021 metų pradėti klientų aptarnavimą.