Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Planšetinis kompiuteris – geidžiamiausias išmaniųjų lietuvių pirkinys

Išmaniuosius telefonus turi 37 proc. Lietuvos gyventojų. Žmonės, jau turintys išmaniuosius telefonus, kur kas aktyviau nei vidutinis šalies gyventojas naudojasi ir kitais išmaniaisiais įrenginiais: 78 proc. iš jų jau turi nešiojamuosius, o 28 proc. – planšetinius kompiuterius. Tai atskleidė apklausa, kurią „Omnitel“ užsakymu atliko rinkos tyrimų bendrovė „Socialinės informacijos centras“.
Planšetinis kompiuteris
Planšetinis kompiuteris

Apklausa parodė, tarp visų apklaustų gyventojų nešiojamuosius kompiuterius turi 53 proc., o planšetinius – tik 15 procentų. Taigi nešiojamasis yra populiariausias kompiuteris lietuvių šeimose, tačiau planšetinis kompiuteris – geidžiamiausias: jį įsigyti norėtų 26 proc. visų lietuvių ir net 37 proc. jau besinaudojančiųjų išmaniosiomis technologijomis.

„Į išmaniuosius įrenginius persikėlė ne tik naujienos, bendravimas, žemėlapiai, bet ir muzika, televizija ir kitos duomenų perdavimo paslaugos. Aktyviai jomis besinaudojantiems išmaniems klientams vieno ekrano nebepakanka“, – sakė „Omnitel“ viceprezidentė privatiems klientams Lina Galatiltė.

Apklausa atskleidė ir išmaniuoju telefonu besinaudojančio gyventojo portretą. Trys ketvirtadaliai žmonių, turinčių išmaniuosius, yra iki 32 metų, daugiau nei pusė – jau įgiję aukštąjį išsilavinimą, gyvena Vilniuje. Tarp vyresnio amžiaus apklaustų lietuvių išmaniųjų telefonų naudotojų kur kas mažiau, tačiau besinaudojančių išmaniaisiais telefonais yra visose amžiaus grupėse.

Vis dėlto apklausa parodė, kad 80 proc. mygtukinių telefonų be operacinės sistemos turėtojų yra vyresni nei 40 metų, 65 proc. jų gyvena mažesniuose miesteliuose ir kaimuose ir yra įgiję vidurinį išsilavinimą. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos