Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Planšetinių kompiuterių gamintojų konkurencija perauga į karą

„Apple“, „Microsoft“ ir kitos didžiosios technologijų kompanijos pristatė savo naujoves planšetinių kompiuterių srityje. Technologijų ekspertai sako, kad konkurencija šioje pelningoje rinkoje tik didėja.
Planšetinis kompiuteris
Planšetinis kompiuteris / 123rf.com nuotr.

Legendinė kompanija „Apple“ ką tik pristatė gerokai pagražintą ir galingesnį „iPad Mini 2“, o „Microsoft“ ir „Nokia“ atsakė savo planšetiniu kompiuteriu su nauja „Windows“ operacijų sistema.  Abu šie milžinai taip pat kovoja su „Samsung“ produktais.

„Tai be abejo – karas. Tai dideli pinigai ir galimybės šioms kompanijoms. Jos žino, kad bendrovių ateitis priklauso nuo šios pramonės sėkmės“, – konstatuoja „CNET“ redaktorius Timas Stevensas.

Amerikos kompiuterių ekspertai prognozuoja, kad jau šįmet bus nupirkta 184 mln. tokių kompiuterių. Tai 50 proc. daugiau nei pernai, o po poros metų jų bus parduota trečdalis milijardo.

Vis didėjantis šių kompiuterių universalumas ir pajėgumas leidžia juos naudoti namuose, mokyklose, versle, pavyzdžiui kaip pagrindinę kasos aparato dalį.

„Įprasta kasos įranga kainuotų apie 30 tūkst. dolerių, o mūsiškė kainuoja apie 12 tūkst.“, – kainas lygina sulčių baro savininkas Alexas Matthewsas

Planšetinių kompiuterių kare kaunasi ne tik įrangos gamintojai, bet ir programų savininkai. Iki šiol gerokai pirmavę „Apple“ „iPad“, nebeatsilaiko prieš „Samsung“ remiamą „Android“ šeimą, o dabar į šią rinką visais būdais bando įsibrauti didžiausia programinės įrangos gamintoja „Microsoft“, siūlydama savo kompiuterius su aštuntaisiais „Windows‘ais“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos