Planuose – trečios kartos mokslo muziejus Lietuvoje

Lietuvoje brandinama idėja įkurti modernų mokslo muziejų, kuris padėtų šviesti visuomenę ir žadintų moksleivių susidomėjimą mokslu.
Mokslo muziejus Krasnojarske
Mokslo muziejus Krasnojarske / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Švietimo ir mokslo ministerijos teigimu, radus partnerių versle, muziejus duris galėtų atverti 2018-2019 metais.

„Tai būtų trečios kartos mokslo muziejus. Tokių mokslo muziejų pasaulinė patirtis rodo, kad tai yra viena efektyviausių priemonių ugdyti visuomenės mokslinę kultūrą ir mokslinį išprusimą. O jaunimą tai gali paskatinti domėtis mokslais, sužadinti smalsumą ir rinktis tyrėjo profesiją“, – BNS sakė švietimo ir mokslo viceministrė Svetlana Kauzonienė.

Radus partnerių versle, muziejus duris galėtų atverti 2018-2019 metais.

Interaktyviame mokslo ir technologijų centre lankytojai galėtų susipažinti su žmonijos atradimais, išradimais, mokslo ir technologijų naujovėmis, jame būtų pristatomos inovatyvios Lietuvos įmonės.

Moksleiviams svarstoma įrengti modernias laboratorijas, sudaryti galimybę centre stažuotis mokytojams.

„Toks mokslo muziejus galėtų būti puiki kompetencijų tobulinimo bazė mokytojams: čia būtų ir naujausios technologijos, ir laboratorijos, kur būtų organizuojami seminarai mokytojams“, – sakė S.Kauzonienė.

Vieta muziejui dar neparinkta. Projekto finansavimui norima pasitelkti viešojo ir privataus sektoriaus partnerystę.

„Šiuo metu mes ieškome privataus verslo galimybės pasireikšti statant tokį objektą“, – sakė viceministrė.

Lietuvos mokslų akademijos pernai atliktoje Mokslo muziejaus (centro) Lietuvoje galimybių studijoje nurodoma, kad Baltijos šalyse mokslo centrai šiuo metu veikia Estijoje (AHHAA) ir Latvijoje (Rygos vaikų muziejus).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis