Kai leidinio „Edge“ žurnalistai uždavė klausimą apie „Sony“ ir „Microsoft“ įrenginių aparatines galimybes, „Avalanche Studios“ techninis vadovas Linusas Blombergas pateikė tokį komentarą: „Sunku pasakyti, kol tvarkyklės dar nėra optimizuotos. Su kiekviena nauja tvarkyklių versija produktyvumas žymiai padidėja keliose srityse.“
Taip pat jis pridūrė, kad „PlayStation 4“ aplinka šiuo metu yra žymiai brandesnė. „Taigi „Microsoft“ dar teks atlikti nemažai darbų, kad priešininkas būtų pavytas. Tačiau aš nelabai dėl to jaudinuosi, kadangi kompanija tradiciškai labai gerai pasirodo šioje sferoje. Techninės charakteristikos popieriuje, kalbant apie gryną produktyvumą, „PlayStation 4“ yra geresnės nei „Xbox One“, tačiau yra daugybė kitų faktorių, taigi mums teks tiesiog palaukti, kad galėtume daryti galutines išvadas.“
Studijos meno direktorius Christoferis Sundbergas mano, kad „Xbox One“ yra puiki platforma, kuri suteikia kūrėjams puikias galimybes. Jo teigimu, vertinant naujos kartos žaidimų konsoles svarbu ne tik gera grafika, o jų sėkmė priklausys nuo to, kiek laisvės bus suteikiama nepriklausomiems žaidimų kūrėjams. Šiuo atžvilgiu dėl „Xbox One“ buvo kilę nemažai nerimo, tačiau „Microsoft“ iš karto sureagavo teigdama, kad ne tik didelės studijos, tačiau ir nepriklausomi kūrėjai gaus tiek konsultacijų ir pagalbos, kiek jiems reikės.