2012 12 06 /17:29

Plinta klaidinantys pranešimai apie „American Express“ kortelės užblokavimą

Nacionalinis elektroninių ryšių tinklų ir informacijos saugumo incidentų tyrimo padalinys CERT-LT įspėja interneto paslaugų vartotojus, kad masiškai platinami fiktyvūs elektroniniai pranešimai, informuojantys apie tariamai užblokuotą „American Express“ mokėjimo kortelę.
„American Express“ logotipas
„American Express“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Šių pranešimų siuntėjais prisistato kompanija „American Express“, o juos gavusių asmenų prašoma pateikti savo asmeninius ir mokėjimo kortelės duomenis.

Tokio pobūdžio elektroniniuose pranešimuose nurodoma, kad užblokuota vartotojo „American Express“ mokėjimo kortelė. Interneto vartotojas, spustelėjęs ant nuorodos, esančios tokiame elektroniniame laiške, nukreipiamas į duomenų vagysčių (angl. phishing) puslapį, kuriame prašoma suvesti mokėjimo kortelės savininko asmeninius ir kortelės duomenis.

CERT-LT turimą informaciją perdavė valstybių, kuriose šis tinklalapis skelbiamas, atsakingoms institucijoms, kitų šalių CERT organizacijoms bei toliau imasi visų reikalingų veiksmų, siekiant užkirsti kelią tokių laiškų plitimui.

CERT primena, kad užblokuotas korteles galima aktyvuoti tik banko padalinyje, o klaidinančius pranešimus rekomenduojama trinti.

Daugiau informacijos apie „phishing“ atakas galite rasti čia.

Papildyta: „Citadele“ bankas praneša, kad atsakingi  už sukčiavimo prevenciją banko darbuotojai išsyk užfiksavo pirmuosius sukčių laiškus ir operatyviai informavo CERT-LT padalinį bei informavo „American Express“ kortelių turetojus, siekiant užkirsti kelią sukčių ketinimams pasinaudoti klientų patiklumu.

Suklastotas sukčių tinklapis jau yra uždarytas.

„Citadele“ bankas yra vienintelis oficialusis „American Express” kreditinių kortelių išleidėjas ir aptarnaujantis bankas Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis