Apie tai, kad „Fitbit“ savo produktų nepardavinės kai kuriose rinkose, įskaitant ir Lietuvą, pranešta ketvirtadienį, kai šią naujieną paskelbė naujienų tinklalapis Androidauthority.com bei populiarus JAV naujienų portalas „Verge“.
Žinia patvirtinta ir oficialiame „Fitbit“ puslapyje.
„Pasirinktose šalyse nebeprekiaujame „Fitbit“ gaminiais, tačiau nesijaudinkite! Mes ir toliau palaikysime jus ir šiuo metu turimus įrenginius išleisdami programinę įrangą, atnaujindami saugumo priemones, suteikdami garantiją ir galimybę kreiptis į klientų aptarnavimo tarnybą.
Tai paveikė šias šalis aptarnaujančią svetainę: Kroatija, Čekija, Estija, Vengrija, Latvija, Lietuva, Liuksemburgas, Lenkija, Portugalija, Rumunija, Slovakija ir Kroatija.
Automatinis „Fitbit Premium“ narystės, įsigytos iš fitbit.com minėtose šalyse, pratęsimas bus nutrauktas nuo 2023 m. spalio 24 d.“, – rašoma „Fitbit“ puslapyje.
Pokyčiai palietė ir kitų žemynų valstybes – prekyba bus nutraukta Meksikoje, Malaizijoje, Filipinuose, Honkonge, Tailande, Pietų Afrikos Respublikoje ir „daugelyje Pietų Amerikos šalių“, rašo portalas „The Verge“.
Vis dėlto, panašu, kad ši naujiena teisinga tik iš dalies – pokyčiai palies tik tiesioginį pardavimų kanalą Fitbit.com, o paminėtų šalių prekybininkai iš tiekėjų produktus ir toliaus gaus.
„JAV bendrovės „Fitbit“ atstovai patvirtino, kad keičia planus ir Lietuvos bei keliose kitose artimose rinkose tiesioginiame pardavimų kanale – interneto portale fitbit.com – šiais išmaniais įrenginiais nebeprekiaus. „Bitės“ klientų tai nepaveiks, nes ir toliau turėsime šiuos įrenginius savo asortimente“, – 15min atsiųstame komentare teigė Tadas Navaitis, „Bitė Lietuva“ Pirkimų ir produktų didmeniniams klientams direktorius.
Kitos telekomunikacijų įmonės „Telia" e.parduotuvėje buvo skiltis „Fitbit“ įrenginiams, tačiau šiuo metu ji tuščia. Bendrovės atstovas komunikacijai Audrius Stasiulaitis 15min teigė, kad šiais įrenginiais nustota prekiauti gerokai anksčiau dėl menko jų populiarumo, o šios savaitės naujienos tam neturėjo jokios įtakos.
Kaip pastebėjo T.Navaitis, bendrai „Fitbit“ populiarumas tarp „Bitės“ klientų paskutiniu metu yra kritęs.
„Išmanių dėvimų įrenginių rinkoje mažos kainos segmente „Fitbit“ nelengvai konkuruoja su kiniškais, tokiais prekės ženklais kaip „Xiaomi“ Vis tik lyderiai tarp „Bitės“ klientų išlieka „Samsung“ bei „Apple“, – pažymėjo jis.
„Google“ išmaniųjų apyrankių gamintoją „Fitbit“ už 2,1 mlrd. JAV dolerių sumą įsigijo 2019 m., tiesa, vėliau Europos Sąjungoje sekė teisiniai šio sandėrio patikrinimai.
Galiausiai ES 2020 m. gruodį uždegė žalią šviesą sandoriui, technologijų milžinei sutikus su iškeltomis sąlygomis, įskaitant sąlygą dėl vartotojų iš Europos sveikatos duomenų nenaudojimo reklamos tikslais.