12 metų išsilaikęs traukinių greičio pasaulio rekordas buvo 580,5 km/val. O štai naujasis pasaulio rekordas – 588,5 km/val. Pranešama, kad bandomojo važiavimo metu traukinyje buvo 29 inžinieriai.
Dar įdomiau, jog, kaip tikimasi, šis pasaulio rekordas išsilaikys tik ligi balandžio 21 d. – antradienio, kai tas pats traukinys mėgins išvystyti 600 km/val. greitį.
Tiesa, paprastiems keleiviams tokiu greičiu pasivažinėti vargu ar kada nors pavyks.
Geležinkelio kompanija planuoja reguliariojo susisiekimo linijose, kurios pradės veikti nuo 2027 m., riboti magnetinės levitacijos traukinių greitį iki 500 km/val. Tačiau net ir tokiu greičiu kelionė iš Tokijo į Nagoją truktų tik 40 min. (daugiau kaip dvigubai mažiau nei sugaišta dabar kursuojantys greitieji traukiniai).
Japonų bendrovė neslepia ketinimų eksportuoti savo traukinių technologiją ir anapus Ramiojo vandenyno, į Jungtines Valstijas. Magnetinės levitacijos traukinių linijos galėtų sujungti Niujorką ir Vašingtoną.