Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pokyčiai „Youtube“ reklamose: jokio azarto, alkoholio ir politikos

Nuo šiandien „YouTube“ nebepriims su alkoholiu, azartiniais lošimais, politika ar „receptinių vaistų terminais“ susijusių skelbimų, kurie rodomi svetainės ir programėlės viršuje.
„Youtube“
„Youtube“ / 123RF.com nuotr.

Naujienų portalui „The Verge“ „Google“ komentavo, kad tokie apribojimai padės "užtikrinti geresnę naudotojų patirtį".

Pagrindinės antraštės langas yra vienas pirmųjų dalykų, kuriuos naudotojai mato atsidarę „YouTube“, todėl suprantama, kad neleidus jame rodyti skelbimų apie narkotikus, alkoholį ar azartinius lošimus, „YouTube“ taptų visiems prieinamesnė platforma.

Pasak „YouTube“ reklamos palaikymo puslapio, skelbimai pagrindiniame puslapyje gali „paskatinti didžiulį pasiekiamumą ar žinomumą“, tačiau dabar šis megafonas nebebus prieinamas žmonėms, norintiems reklamuotis tam tikrose erdvėse.

Daugelį metų „Google“ bandė subalansuoti savo politiką, kad nustatytų, ką rodyti ir ko nerodyti skelbimuose – neseniai ji pažabojo skelbimus, kuriuose kaip raktiniai žodžiai buvo naudojami neapykantos žodžiai, politinė dezinformacija ir sąmokslo teorijos apie COVID-19. Kadangi „Google“ stengiasi išvalyti naudotojams pateikiamus skelbimus, jos skelbimų verslą taip pat vis atidžiau stebi įstatymų leidėjai, kurie mano, kad jis yra tinkamas antimonopoliniam vykdymui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų