Pokyčiai „Youtube“ reklamose: jokio azarto, alkoholio ir politikos

Nuo šiandien „YouTube“ nebepriims su alkoholiu, azartiniais lošimais, politika ar „receptinių vaistų terminais“ susijusių skelbimų, kurie rodomi svetainės ir programėlės viršuje.
„Youtube“
„Youtube“ / 123RF.com nuotr.

Naujienų portalui „The Verge“ „Google“ komentavo, kad tokie apribojimai padės "užtikrinti geresnę naudotojų patirtį".

Pagrindinės antraštės langas yra vienas pirmųjų dalykų, kuriuos naudotojai mato atsidarę „YouTube“, todėl suprantama, kad neleidus jame rodyti skelbimų apie narkotikus, alkoholį ar azartinius lošimus, „YouTube“ taptų visiems prieinamesnė platforma.

Pasak „YouTube“ reklamos palaikymo puslapio, skelbimai pagrindiniame puslapyje gali „paskatinti didžiulį pasiekiamumą ar žinomumą“, tačiau dabar šis megafonas nebebus prieinamas žmonėms, norintiems reklamuotis tam tikrose erdvėse.

Daugelį metų „Google“ bandė subalansuoti savo politiką, kad nustatytų, ką rodyti ir ko nerodyti skelbimuose – neseniai ji pažabojo skelbimus, kuriuose kaip raktiniai žodžiai buvo naudojami neapykantos žodžiai, politinė dezinformacija ir sąmokslo teorijos apie COVID-19. Kadangi „Google“ stengiasi išvalyti naudotojams pateikiamus skelbimus, jos skelbimų verslą taip pat vis atidžiau stebi įstatymų leidėjai, kurie mano, kad jis yra tinkamas antimonopoliniam vykdymui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis