Nešiojami įkrovikliai (angl. Power Bank) – viena populiariausių pastarųjų mėnesių prekių. Jų, anot vienos lyderiaujančių informacinių ir telekomunikacijų technologijų įrangos platintojų „ACME Europe“ atstovų, buvo parduota dvigubai daugiau nei praėjusiais metais.
„Išmaniesiems įrenginiams nuolat reikia energijos resursų. Turėdami nešiojamuosius įkroviklius visą dieną „online“ esantys moksleiviai ir studentai juos gali pakrauti bent 3 kartus per dieną ir visada būti pasiekiami“, – teigia „ACME Europe“ Pardavimų ir rinkodaros skyriaus vadovas Arnoldas Saldys.
Ne paslaptis, kad kiekvienoje klasėje ar auditorijoje yra ribotas skaičius įkrovimo lizdų, o turintiems net ne vieną, o kelis įrenginius, tenka nuolat „stovėti“ eilėje. Įkrovikliai išsprendžia šią problemą – juos galima nešiotis kišenėje ir turėti energijos išteklių bet kuriame pasaulio taške.
Dėvimieji išmanieji įrenginiai
Vis daugiau jaunų žmonių šiandien įsigyja dėvimuosius įrenginius – išmaniąsias apyrankes, kurių pardavimai Baltijos šalyse, lyginant su praėjusiais metais, gerina rekordus – išaugo net penkis kartus.
„Išmaniosios apyrankės šiandien tampa ne tik madingu aksesuaru. Jomis naudodamiesi jaunuoliai gali sekti savo fizinį aktyvumą, varžytis su draugais, kas nueis daugiau žingsnių, nes būti sveikam ir fiziškai aktyviam šiuo metu taip pat madinga.
Net kūno kultūros pamokų ar lankomos sporto šakos metu fizinius rezultatus galima sekti naudojantis išmaniosiomis apyrankėmis“, – teigia „ACME Europe“ Produktų plėtros skyriaus vadovas Ignas Rumbutis.
Kartu jis priduria, jog augančią šio produkto paklausą lemia ir produkto kaina. „Išmaniąsias apyrankes šiandien galima įsigyti nuo 20 eurų. Tokią sumą gali ir yra pasiryžę mokėti gan didelė ir plati vartotojų auditorija“, – teigia I.Rumbutis.
„Audio“ ir „video“ kategorija
Pašnekovų teigimu, naujus technologinius poreikius formuoja ir inovatyvūs gamintojai. „Dar viena, itin paklausi prekių grupė – belaidžiai garso įrenginiai. Tai – belaidės kolonėlės ir ausinės. „Apple“ 2016 metų rudenį eliminavę „audio jack“ jungtį (3,5 mm kištuką – red. past.) uždavė rinkai tam tikrą toną, paskatindami bevielių ausinukų ir kolonėlių prekybą bei vartotojų interesą tuos daiktus įsigyti“, – komentuoja I.Rumbutis.
Be to, daug vietos neužimantys belaidžiai garso įrenginiai jau kurį laiką yra tapę neatsiejama jaunimo laisvalaikio dalimi. „Moksleiviai ar studentai, vykdami į mokyklas, universitetus klausosi muzikos, ja dalijasi pertraukų ar laisvalaikio metu. Be to, šie įrenginiai pasidarė įperkami ir kiekvienam prieinami, nors anksčiau jų kainos gerokai „kandžiojosi“, – teigia „ACME Europe“ atstovas.
Technologinės mados diktuoja augimą ne tik „audio“, bet ir „video“ priedų kategorijoje. „Toliau populiarės „video“ įrenginiai – veiksmo kameros, 360 laipsnių kameros, filmavimą palengvinantys stabilizatoriai – tai, kas vis kokybiškiau leidžia stebėti savo gyvenimą iš šalies“, – pastebi A.Saldys.
Jo teigimu, dar viena smarkiai auganti kategorija rinkoje – žaidimų įrenginiai: „Tai ir specialios, žaidėjams skirtos pelės, klaviatūros, kurios greičiau reaguoja į paspaudimą, judesį, yra sukurtos taip, kad žaidėjui būtų patogu žaisti ilgą laiką. Kartu populiarėja ir žaidimams skirtos ausinės, perteikiančios galingesnį garsą žaidimo erdvėje.“
Rekomenduojamų rudens prekių penketukas:
Be abejo, visi šie daiktai turi nugulti į patogią, kokybišką, o kartu ir kompaktišką kuprinę.