Remiantis kompanijos „Opswat“ ataskaita, „Microsoft“ antivirusinės programos naudotojų dalis 2012 m. gruodžio mėnesį išaugo 2,3 proc. ir dabar siekia 15,3 proc.
Antroje vietoje atsidūrė „Avast! Free Antivirus“ su 13,6 proc. rinkos dalimi, o trejetuką užbaigia „Avira Free Antivirus“ (9 proc.).
Pastarosios klientų skaičius padidėjo 1,5 proc., o tokios pat dalies klientų neteko „ESET NOD32“. Kiek daugiau nei procentu sumažėjo ir „AVG AntiVirus“ vartotojų skaičius.
Be to, ataskaitoje pateikti duomenys ir apie antivirusinių bazių atnaujinimo dažnumą. Teigiama, kad 94 proc. „Microsoft“ antivirusinės vartotojų atnaujinimus gauna savaitės laikotarpyje. Tokiu pat dažnumu antivirusinės programos duomenų bazę atsinaujina apie 81 proc. „avast! Free Antivirus“ klientų. Panašūs rezultatai ir „Avira Free Antivirus“, „ESET NOD32 Antivirus“ bei „AVG AntiVirus Free Edition“ stovyklose.
Tuo tarpu apie 40 proc. „AVG AntiVirus“ vartotojų pasitiki antivirusinės įrašais, kurie yra senesni nei du mėnesiai.