Net penkerius metus šis tėtis investavo aibę pinigų, laiko ir pastangų, kad savo vaikų miegamajame įrengtų realią lainerio „Boeing 737“ pilotų kabiną, kuri gali būti naudojama kaip sertifikuotas skrydžių treniruoklis.
L.Aigonas nėra pilotas; jis – padavėjas, kuris visada svajojo būti pilotu, nes užaugo vos už kelių šimtų metrų nuo Merignaco oro uosto. Vaikystėje didžiąją dalį laiko praleisdavo stebėdamas kylančius ir tupiančius lėktuvus, o pirmą kartą skrydžio valdymo jaudulį L.Aigonas patyrė būdamas 12-os, sėdęs už „Flight Simulator“ žaidimo šturvalo.
Pilotu jis taip ir netapo – mokykloje pernelyg tingėjo mokytis. Visgi vaikystės svajonė atgimė, kai prieš penkerius metus vyriškis susipažino su kitu aviacijos entuziastu Jeanu-Paulu Dupuy. Kartu vyrai nusprendė pradėti konstruoti lainerio pilotų kabiną.
L.Aigono/„Facebook“ nuotr./Prancūzas Laurentas Aigonas vaikų miegamajame įrengė tikrą „Boeing 737“ pilotų kabiną |
Kadangi 40 m. amžius yra vėlyvas piloto studijoms, jis žengė kitą beprecedentį žingsnį. Metodiškai internetu užsakinėdamas reikiamas detales, išleidęs tūkstančius eurų, Lorenas savo namuose įrengė tikrų tikriausią „Boeing 737“ pilotų kabiną su valdymo pultais, ekranais, galybe mygtukų ir pilotų kabinos langeliais – viskas čia veikia taip, kaip tikrame lėktuve.
Tuo aviacijos entuziastas neapsiribojo: prie pilotų kabinos prijungęs 5 monitorius, L.Aigonas sudarė sąlygas šioje kabinoje įmituoti tokius tolimus skrydžius, kaip kelionę į Sidnėjų ar Rio de Žaneirą. Jo padėjėjai, ko gero, ilgųjų skrydžių metu ilsisi už pilotų krėslų įrengtose dviaukštėse vaikiškose lovose.
Dabar L.Aigonas neiškeldamas kojos iš namų patiria, ką reiškia skraidyti virš debesų, kaip reikia pakelti ir nutupdyti lėktuvą. Jis išmoko ne tik valdyti visus pilotų kabinos įrenginius, bet ir atlikti kitas skrydžių procedūras – manevruoti įsivaizduojamu orlaiviu kaip tikram pilotui.
L.Aigono pastangos neliko nepastebėtos: skaityti paskaitų jį pakvietė Oro lainerių priežiūros institutas Bordo-Merinake – jo specialistai naudojo tėčio sukurtą pilotų kabiną studentų praktikos skrydžių imitacijoms.
Kas toliau? Vyras viliasi užbaigti penkerių metų kvalifikacijos tobulinimo procesus, kurie reikalingi norint gauti leidimą profesionaliam skrydžių treniruoklių konstravimui.