Prancūzijoje DI programa padėjo aptikti tūkstančius nedeklaruotų baseinų

Prancūzijos valstybinė mokesčių inspekcija pirmadienį pranešė, kad naujoji dirbtinio intelekto (DI) sistema padėjo aptikti tūkstančius nedeklaruotų baseinų, o tai leido surinkti milijonus eurų mokesčių iš būsto savininkų, kurie nepranešė apie baseinų įrengimą.
Tirana, Albanija
Tirana, Albanija / 123rf.com nuotr.

„Google“ ir tarptautinės informacinių technologijų paslaugų bendrovės „Capgemini“ sukurta DI programa „išmoko“ aptikti baseinus nuotraukose, padarytose iš oro devyniuose Prancūzijos departamentuose.

Tuomet gauti duomenys patikrinti su žemės registro duomenų bazėmis.

Bandomasis projektas buvo įgyvendintas pernai.

Kadangi baseinai padidina turto vertę, paprastai tai lemia didesnius nekilnojamojo turto ir gyvenamosios vietos mokesčius, nebent savininkas nepaisytų pareigos informuoti mokesčių institucijas apie baseino įrengimą.

Prancūzijoje užsakymų įrengti privačius baseinus buvo gausu dar prieš COVID-19 pandemiją, o pandemijos metu baseinų populiarumas toliau augo, nes milijonai darbuotojų dažniau pradėjo dirbti iš namų.

Kaip rašo laikraštis „Parisien“, pranešęs apie DI atlikto tyrimo rezultatus, vidutinis 30 kvadratinių metrų baseinas apmokestinamas 200 eurų per metus.

Devyniuose tirtuose Prancūzijos departamentuose programinė įranga aptiko daugiau nei 20 tūkst. baseinų, todėl praėjusiais metais buvo surinkta apie 10 mln. eurų mokesčių pajamų.

Viešųjų finansų generalinis direktoratas (DGFiP) teigė, kad programa dabar bus įdiegta visoje šalyje, todėl 2023 metais naujų mokesčių suma gali siekti 40 mln. eurų.

Ji taip pat gali būti naudojama ieškant nedeklaruotų namų priestatų, terasų ar pavėsinių, kurie taip pat įtraukiami apskaičiuojant nekilnojamojo turto mokesčius, nurodė institucija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis