07 25

Prekybininkų karai keliasi į „Google“: įvedus pardavėjo raktažodį – netikėtumas

Prekybininkų karai dėl klientų keliasi į „Google“. Nupirkus žinomos el. parduotuvės, tiekiančios produktus į namus, pavadinimo raktažodį paieškos sistemoje, vartotojus galima atsivesti į konkurentų el. prekyvietę. Šiandien tokia taktika tapusi nauja norma.
Prekybininkų karai keliasi į „Google“
Prekybininkų karai keliasi į „Google“ / 15min montažas

Nauja norma

Į tai socialiniame tinkle „LinkedIn“ dėmesį atkreipė B2B marketingo agentūros „We are marketing“ projektų vadovė Roberta Kazlauskė.

„Prisimenu, kai prieš daugiau nei septynerius metus atradome galimybę pirkti konkurentų raktažodžius. Už kai kuriuos mokėjome iki 10 eurų ir jautėmės tikri „blogiukai“, apėję sistemą. Tikrinome, ar tokia taktika veikia, ar čia ne bug'as (klaida – liet.). O šįryt įvedus „Google“ paieškoje žodį „LastMile“ pirmoje eilutėje mane pasitiko (ir prajuokino) „Barboros“ reklama su klausimu: „O kodėl ne „Barbora“? – rašė ji.

Jai paantrino ir kiti internautai, komentaruose pastebėdami, kad „LastiMile“ neliko skolingi – „Google“ įvedus žodį „Barbora“ tarp pirmųjų paieškos rezultatų išmetamas sakinys: „Barborytė nepavytų Pareigytės“.

Ekspertas tokios taktikos pasitelkimą įvertino kaip specialistų bejėgišką kovą prieš „monstrą“.

15min aiškinosi, kaip dažnai pasitaiko tokie prekybininkų karai „Google“ ir kodėl tokia taktika pasitelkiama?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų