Nauja norma
Į tai socialiniame tinkle „LinkedIn“ dėmesį atkreipė B2B marketingo agentūros „We are marketing“ projektų vadovė Roberta Kazlauskė.
„Prisimenu, kai prieš daugiau nei septynerius metus atradome galimybę pirkti konkurentų raktažodžius. Už kai kuriuos mokėjome iki 10 eurų ir jautėmės tikri „blogiukai“, apėję sistemą. Tikrinome, ar tokia taktika veikia, ar čia ne bug'as (klaida – liet.). O šįryt įvedus „Google“ paieškoje žodį „LastMile“ pirmoje eilutėje mane pasitiko (ir prajuokino) „Barboros“ reklama su klausimu: „O kodėl ne „Barbora“? – rašė ji.
Jai paantrino ir kiti internautai, komentaruose pastebėdami, kad „LastiMile“ neliko skolingi – „Google“ įvedus žodį „Barbora“ tarp pirmųjų paieškos rezultatų išmetamas sakinys: „Barborytė nepavytų Pareigytės“.
Ekspertas tokios taktikos pasitelkimą įvertino kaip specialistų bejėgišką kovą prieš „monstrą“.
15min aiškinosi, kaip dažnai pasitaiko tokie prekybininkų karai „Google“ ir kodėl tokia taktika pasitelkiama?