Žmogaus akiai jis matomas ir panašus į paslaptingą dantytą , tačiau tuo pat metu ir stulbinamai aptakų bumerangą. Tačiau kiekvienas šio orlaivio su 52 metrų bendru sparnų ilgiu kėbulo linijų milimetras kruopščiai apskaičiuotas vienam tikslui – B-2 turi būti visiškai nematomas radijo sferos juslėms – radiolokacinėms sistemoms.
Anglies pluošto „oda“
Unikalieji B-2 pasižymi ne tik išskirtiniu dizainu, bet ir kitais nestandartiniais sprendimais (pvz., anglies pluošto „oda“, gaubianti labai neįprastus viršutinėje sparno dalyje įrengtus variklius), kurie buvo apskaičiuoti superkompiuteriu. Visa tai – vardan to paties nematomumo radarams.
Kaip B-2 apgauna radarą?
Radaro veikimo principas yra toks: jis tam tikru atstumu skleidžia radijo bangas ir fiksuoja į stambesnes kliūtis ore atsispindėjusias bei į radaro imtuvus sugrįžusias bangas. Jos ir išduoda, kad ore kažkas skrenda.
B-2 kėbulo linijos suprojektuotos taip, kad radijo bangos tiesiog nuslysta lėktuvo paviršiumi ir negrįžta į radiolokatoriaus imtuvus – todėl lėktuvo buvimas ore ir neužfiksuojamas. Įdomu tai, kad B-2 kėbulo linijų projektavimo technologija dar nebuvo sukurta projektuojant kitą ne mažiau garsų „nematomą“ JAV karinių oro pajėgų lėktuvą F-117 Night Hawk.
Plačiau apie ypatingas nematomumo technologijas – šiame vaizdo siužete: