Kompanija planuoja statyti gamyklą Harviče, Esekse, ir tikisi, kad degalus pradės tiekti iki 2028 m. Ji susitarė su oro vežėju „Wizz Air“ per 15 metų patiekti iki 525 000 tonų SAF.
Kompanijos „Firefly“ vykdomasis direktorius Jamesas Hygate'as sakė, kad bioskaidžios atliekos yra „bjaurus dalykas“, bet „nuostabus išteklius“.
„Nuotekas paverčiame reaktyviniais degalais. Nelabai galiu sugalvoti daug dalykų, kurie būtų šaunesni už tai“, – pridūrė J. Hygate'as.
SAF gamybai sunaudojama apie 70 proc. mažiau anglies dioksido nei įprastiniams reaktyviniams degalams, tačiau jų gamyba yra kelis kartus brangesnė, rašo BBC.
Komunalinių paslaugų bendrovė „Anglian Water“ įsipareigojo „Firefly“ tiekti savo nuotekų valymo proceso produktą – kaip pradinio bandomojo etapo dalį.
Bendrovės „Firefly“ veiklos vadovas Paulas Hilditchas teigė, kad Jungtinėje Karalystėje yra pakankamai bioskaidžių medžiagų, kad 2030 m. būtų patenkinta „pusė nustatyto SAF poreikio“.
„Ir, žinoma, ne tik Jungtinėje Karalystėje. Bet kurioje pasaulio vietoje, kur yra žmonių, yra ir išmatų“, – pridūrė jis.
Bendrovė „Firefly“ teigė siekianti gauti reguliavimo institucijų patvirtinimą, kad jos sistema galėtų būti naudojama orlaivių degalams.
Oro bendrovė „Wizz Air“ taip pat paskelbė, kad iki 2030 m. tikisi 10 proc. savo skrydžių aprūpinti SAF energija.