Pristatyta galima legendinio sraigtasparnio „Black Hawk“ pamaina: skris dukart greičiau ir dukart toliau

„Lockheed Martin“ kompanijos padalinys „Sikorsky“ ir „Boeing“ sausio 25 d. pristatė naujojo „Defiant X“ sraigtasparnio koncepciją.
„Defiant X“ sraigtasparnio prototipas
„Defiant X“ sraigtasparnio prototipas / Lockheed-Martin iliustr.

Sraigtasparnio projektas bus pateiktas JAV kariuomenės būsimų tolimojo šturmo orlaivių konkursui (Future Long-Range Assault Aircraft, FLRAA).

Jis sukurtas kaip „greičiausias, manevringiausias ir išgyvenamiausias šturmo sraigtasparnis istorijoje“, – pranešime spaudai teigia „Lockheed Martin“.

Drąsiame pareiškime „Lockheed Martin“ teigia, kad naujasis modelis skraido „dvigubai toliau ir greičiau nei legendinis „Black Hawk“ sraigtasparnis, kurį „Defiant X“ pakeis ateityje.

VIDEO: Sikorsky-Boeing DEFIANT X Revealed

Šiuo metu modelis yra bandomas skaitmeninėje kovinėje aplinkoje ir suteiks galimybę įguloms skristi žemai ir greitai per sudėtingą reljefą ir prireikus greitai nusileisti, teigia bendrovė.

„Lockheed“ paaiškina, kad „Defiant X“ savo vardą gavo dėl galimybės greitai pasiekti misijos vietovę, vadinamą „X“.

„Defiant X“ yra patobulinta sraigtasparnio „SB1-1 Defiant“ versija: tarp pakeitimų yra pakeista išorinė formos linija su aštresniu nosies kūgiu, įtraukiama triračio stiliaus važiuoklė ir išmetimo sistemos pakeitimai.

Orlaivio korpuso pakeitimai buvo atlikti siekiant sumažinti šiluminį pėdsaką ir pagerinti aerodinaminį valdymą, o išmetimo sistemos pakeitimai taip pat buvo atlikti siekiant sumažinti šiluminį pėdsaką.

Tuo tarpu važiuoklės keitimai buvo atlikti siekiant pagerinti stabilumą, tūpimą ir taksi judėjimą kovinėse situacijose.

VIDEO: will be the fastest, most maneuverable and most survivable assault helicopter in history

Dvi bendrovės, kuriančios „Defiant X“, pranešė, kad „dizaino patobulinimai“ atsirado po maždaug 1500 valandų algoritmų sistemų veikimo integravimo laboratorijoje ir 26 valandų skrydžio.

„Defiant X“ taip pat bus turės integruotą autonominį skrydžio valdymą, dėl kurių padidės įgulos saugumas ir darbo krūvis sudėtingose operacijose ir pablogėjusiose matomumo aplinkose“, pranešė komanda.

„Lockheed Martin“ teigia, kad tikimasi, jog JAV armija 2022 m. paskelbs FLRAA konkurso kontrakto sudarymą, suteikdama visoms dalyvaujančioms šalims daug laiko patobulinti savo koncepcijas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų