Privalomai registruos visas naujas išankstinio mokėjimo korteles: „Bitė“ klientus registruos šitaip

„Bitė Lietuva“ ruošiasi kitų metų sausį įsigaliosiančiam reikalavimui registruoti išankstinio mokėjimo paslaugų klientus įsigyjant naujas SIM korteles. Tam, kad naujas išankstinio apmokėjimo paslaugos „Labas“ korteles lengvai registruotų ir į Lietuvą atvykstantys Vokietijos brigados kariai, jų šeimų nariai, lydintys asmenys, visa informacija bus pateikiama ir vokiečių kalba, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Labas“ registracija
„Labas“ registracija / Bendrovės nuotr.

Seimui nutarus, nuo 2025 m. pradžios visi išankstinio mokėjimo paslaugas teikiantys ryšio tiekėjai privalės registruoti klientus ir jų įsigyjamas naujas SIM korteles. Taip siekiama kovoti su nuotoliniu sukčiavimu. Reikalavimas registruoti išankstinio mokėjimo SIM korteles bus taikoma tik naujiems klientams. Iki šiol paslaugomis besinaudojantys klientai „Labas“ paslaugomis galės naudotis be pokyčių.

„Siekiame, kad visi nauji „Labas“ klientai įsigyjamas korteles galėtų registruoti lengvai ir patogiai visoje Lietuvoje. Dėl to jau kuris laikas atsakingai ruošiamės naujam reikalavimui registruoti išankstinio mokėjimo SIM korteles ir jų savininkus. Mums svarbu, kad naują „Labas“ kortelę būtų vienodai lengva užregistruoti senjorui, jaunuoliui, žmogui su negalia ir kiekvienam taupančiam laiką“, – sako Gintas Butėnas, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.

Naujo paslaugos naudotojo identifikavimui „Bitė“ pasirinko technologijų kompaniją „Ondato“, kuri kuria sprendimus nuotolinės tapatybės patvirtinimui ir pinigų plovimo prevencijai.

„Planuojame, kad nauji „Labas“ klientai galės patvirtinti tapatybę internetu specialiame registracijos puslapyje, naudojantis įprastomis elektroninio identifikavimo priemonėmis – mobiliuoju parašu, internetine bankininkyste ar programėle „Smart-ID“. Taip pat klientą identifikuoti galėsime viename iš pusės šimto „Bitės“ salonų visoje Lietuvoje. Apie būtinybę patvirtinti savo tapatybę klientai bus informuojami trumposiomis žinutėmis, taip pat specialiais balso įrašais. Nepatvirtinę tapatybės nauji klientai negalės naudotis mobiliuoju ryšiu ir internetu“, – pasakoja G.Butėnas.

Informacija apie būtinybę patvirtinti tapatybę naujiems „Labas“ klientams bus teikiama net keturiomis kalbomis: lietuvių, anglų, rusų ir vokiečių. Teikti informaciją ir vokiškai nuspręsta tam, kad „Labas“ korteles lengvai registruotų į Lietuvą atvykstantys Vokietijos brigados kariai, jų šeimų nariai, lydintys asmenys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis