Technologijų analitikai pastebi, kad kartu su įrenginiais turinį siūlančios kompanijos, tokios kaip „Apple“, „Amazon“ ar „Barnes and Noble“, gali konkuruoti mažindamos įrenginių kainą. Vėliau jie atsipirks vartotojams įsigyjant siūlomą turinį, rašo Digitimes.com.
Pvz., „Amazon“ neseniai prekyboje pasirodęs „Kindle Fire“ tekainuoja 199 dolerius (510 Lt), o „Barnes and Noble“ žadamas „Nook Simple Touch“ kainuos dar mažiau – 99 dolerius (254 Lt). Manoma, kad dar po kurio laiko tokius įrenginius bus galima gauti netgi už dyką, pvz., užsiprenumeruojant tam tikras paslaugas.
Tik techninę įrangą gaminančios bendrovės to pasiūlyti negali, tad joms gaminti planšetinių kompiuterių tiesiog neapsimokės.
Pastebima, kad nors vartotojų susidomėjimas „iPad 2“ buvo didelis, pardavimai buvo mažesni nei pirmosios „iPad“ versijos. Tai rodo, kad vartotojų susidomėjimas planšetiniais kompiuteriais ateityje gali mažėti.