Programėlės – spąstai vaikams. Ką privalo žinoti tėvai

Ar žinote, kad vaikai yra viena labiausiai pažeidžiamų grupių internete? Tyrimų metu nustatyta, jog 7 iš 10 vaikų sutiko susitikti su interneto programėlėje „sutiktu“ žmogumi, o juk piktavaliui sukurti netikrą profilį ir paveikti vaiką yra visiškai nesudėtinga.

Ką tėvai turi padaryti, kad apsaugotų vaikus ir kodėl namuose neturi būti slaptažodžių nuo tėvų?

Šiuos ir kitus patarimus tėvams rasite video medžiagoje.

VIDEO: Programėlės – spąstai vaikams. Ką privalo žinoti tėvai

Patarimas tėvams:

Nustatykite aiškias taisykles: kada ir kaip galima naudotis internetu, kokiose svetainėse lankytis, kokiu turiniu dalintis

Svarbu kartu su vaikais nustatyti bendras taisykles, kiek laiko ir kada galima naudotis išmaniaisiais įrenginiais, internetu. Sutarkite internetu naudotis bendroje namų erdvėje – taip galėsite lengviau stebėti vaiko elgesį. Taip pat skatinkite vaiką pasipasakoti apie tai, ką jis veikė ar matė internete. Tai, kas vaikui gali atrodyti normalu, jums gali sukelti įtarumą. Vaikams įpratus dalintis su tėvais, turėsite nuolatinį informacijos apie tai, ką jie veikia internete, šaltinį. Svarbiausia, taisyklė, kurios reikia išmokyti vaikus – iškilus nepažįstamai situacijai virtualioje erdvėje, iš karto kreiptis į tėvus. Nepasitarus su tėvais, negalima įrašinėti jokių žaidimų ar programėlių, bendrauti su nepažįstamais žmonėmis. Pamačius internete ką nors nemalonaus ar nesaugaus, reikia papasakoti tėvams. Nepasitarus su tėvais, niekada negalima eiti susitikti su kažkuo, su kuo vaikas susipažino internete. Svarbu pabrėžti ir tai, kad vaiko atvirumą užtikrina tėvų supratingumas. Pajutęs, kad, pasidalinęs savo patirtimis internete, sulaukia jūsų pykčio, nerimo ar net bausmių, vaikas vengs atvirauti. Taip jis gali netekti apsaugos nuo virtualių grėsmių.

Daugiau patarimų rasite - čia

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis