2016 09 22 /22:19

Kibernetinė ataka pažeidė 500 mln. „Yahoo“ vartotojų duomenų saugumą

Interneto paslaugų bendrovė „Yahoo“ ketvirtadienį paskelbė, kad 2014 metais prieš jos tinklą surengta kibernetinė ataka, sukėlusi pavojų mažiausiai 500 mln. vartotojų duomenų saugumui, galbūt buvo „remiama valstybės lygmeniu“.
„Yahoo“
„Yahoo“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Yahoo!

„Remdamasi tebevykdomu tyrimu „Yahoo“ mano, kad buvo pavogta informacija, susijusi su mažiausiai 500 mln. vartotojų paskyrų, – sakoma bendrovės pranešime. – Dėl šio įvykio „Yahoo“ glaudžiai bendradarbiauja su teisėsauga.“

Šis komentaras yra pirmasis patvirtinimas, kad „Yahoo“ patyrė didžiulę duomenų vagystę. Anksčiau vienas kibernetinio saugumo tyrėjas buvo pranešęs, kad galbūt buvo neteisėtai gauta prieiga prie maždaug 200 mln. paskyrų.

Pavogtame informacijos masyve gali būti vardų, elektroninio pašto adresų, gimimo datų, užšifruotų slaptažodžių, taip pat užšifruotų arba neužšifruotų apsaugos klausimų ir atsakymų, galinčių padėti programišiams prisijungti prie svetimų paskyrų – ne vien „Yahoo“ tinkle, pabrėžė bendrovė.

Visgi tyrimas rodo, kad tarp pagrobtų duomenų nėra neapsaugotų slaptažodžių arba informacijos, susijusios su mokėjimais internetu arba bankų sąskaitomis“, – pridūrė JAV Silicio slėnyje įsikūrusi kompanija.

„Yahoo“ prašo paveiktų vartotojų pasikeisti slaptažodžius Atlikti šį žingsnį taip pat rekomenduojama visiems, kas nuo 2014 metų nekeitė savo slaptažodžių.

„Yahoo“ internetinių paslaugų vartotojai raginami peržiūrėti, ar jų paskyrose nėra įtartinos veiklos pėdsakų ir pasikeisti slaptažodžius bei saugumo klausimų informaciją, juolab jeigu ji atitinka naudojamą jungiantis prie kitokių paskyrų.

„Valstybių remiamų veikėjų vykdomi internetiniai įsibrovimai ir vagystės tampa vis labiau įprasti technologijų sektoriuje“, – sakoma „Yahoo“ pranešime.

„Yahoo“ ir kitos bendrovės pradėjo taikyti programas, turinčias aptikti ir perspėti vartotojus, kai bendrovei kyla didelių įtarimų, kad koks nors valstybės (lygmeniu) remiamas veikėjas nusitaikė į kurią nors paskyrą“, – pridūrė bendrovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis