Įmonė ketina gaminti pažangius šarvuočius ir amuniciją šalies viduje, o pirmąją „Lynx“ partiją tikimasi pagaminti iki metų pabaigos.
Plečiant „Rheinmetall“ veiklą Ukrainoje, M.Pappergeris atskleidė, kad planuojama statyti papildomus objektus, tarp jų – amunicijos gamyklą ir specializuotą gamyklą šaunamiesiems ginklams gaminti.
„Esame visapusiškai įsipareigoję remti Ukrainos gynybos pramonę, užtikrindami, kad svarbiausia įranga būtų gaminama ir prižiūrima šioje šalyje“, – sakė M.Pappergeris.
Pirmą kartą „Rheinmetall“ karinis automobilis „Lynx“ buvo pristatytas 2016 m. Jis sukurtas atlaikyti griežtas mūšio lauko sąlygas ir kartu prisitaikyti prie kintančių karinės misijos poreikių.
Ji gaminama dviejų pagrindinių konfigūracijų: KF31 modelis, kurio svoris siekia 38 tonas, turi 755 arklio galių variklį, išvystantį iki 65 km/val. greitį. Didesnis KF41 variantas gali sverti iki 50 tonų, turi 1140 arklio galių variklį, galintį pasiekti 70 km/val. greitį.
„Lynx“ apsauginės savybės – iš balistinio plieno pagaminti šarvai, integruoti su dvigubu korpuso sutvirtinimu, kad būtų sumažinta sprogimų žala.
Papildomus modulinius šarvus sudaro metaliniai ir keraminiai elementai, todėl šis šarvuotis gali atlaikyti 25 mm šarvuotus sviedinius 500 metrų atstumu. Patobulinta korpuso konstrukcija užtikrina atsparumą sprogimams, kuriuos sukelia iki 10 kg trotilo turintys sprogstamieji užtaisai. Transporto priemonėje taip pat galima integruoti aktyviosios apsaugos sistemą (APS), skirtą kovoti su prieštankinėmis grėsmėmis.
Svarbus „Lynx“ konstrukcijos elementas – įgulos saugumui skirtas dėmesys. Amunicija laikoma atskirai nuo personalo skyriaus, todėl sumažėja rizika, pažeidus šarvuotį. Transporto priemonės išplanavimas suteikia pakankamai erdvės kabinoje, todėl net ir pažeidus vieną skyrių, įgula lieka apsaugota nuo tiesioginės žalos.
„Lynx“ yra modulinės konstrukcijos, kuri leidžia sukurti specializuotas konfigūracijas, kad būtų galima atlikti įvairias kovines ir pagalbines užduotis.