Ataskaitoje pažymima, jog rinkos kritimas – didžiausias nuo COVID-19 pandemijos pradžios. Jį nulėmė nepalankios ekonominės sąlygos, silpna sezoninė paklausa, infliacijos augimas, taip pat Rusijos karo Ukrainoje padariniai bei gamybos sutrikimai dėl naujų COVID-19 protrūkių Kinijoje.
Rinkos lyderė – Pietų Korėjos „Samsung“ – savo lyginamąjį svorį padidino nuo 22 proc. iki 24 procentų.
„Apple“ dalį rinkoje nuo 15 proc. iki 18 proc. išaugino didelio populiarumo sulaukęs naujasis „iPhone 13“.
13 proc. rinkos atsiriekė Kinijos „Xiaomi“ (pernai pirmąjį ketvirtį – 14 proc.), o ketvirtą ir penktą eilutes užėmė kitos dvi Kinijos atstovės – OPPO ir „Vivo“, savo dalį rinkoje sumažinusios atitinkamai nuo 11 proc. iki 10 proc. ir nuo 10 proc. iki 8 procentų.