RRT: iki 200 įmonių privalo pateikti savo kontaktinius centrus

Europos Sąjungoje (ES) vasarį įsigaliojus Skaitmeninių paslaugų aktui ir jį įgyvendinančiam Informacinės visuomenės paslaugų įstatymui, Lietuvoje yra iki 200 įmonių, kurios Ryšių reguliavimo tarnybai (RRT), kaip Skaitmeninių paslaugų akto koordinatoriui, privalo pateikti savo kontaktinius centrus.
Pratybų „Kibernetinis skydas 2017“ akimirka
Pratybų „Kibernetinis skydas 2017“ akimirka / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Šios bendrovės turi įvardinti darbuotojus, kurie dėl Skaitmeninių paslaugų akto taikomų klausimų bendraus su vartotojais ir institucijomis, antradienį pranešė RRT.

„Jau netrukus informuosime visas tokius kriterijus atitinkančias įmones, kokią informaciją jos konkrečiai turi pateikti. Esame pasirengę bendradarbiauti, padėti verslui įgyvendinti naujus reikalavimus“, – pranešime teigė RRT tarybos narys Vygantas Vaitkus.

Skaitmeninių paslaugų aktas apibrėžia skaitmeninių paslaugų teikėjų atsakomybių ribas, skaidrumo ir informavimo pareigas, skundų ir ginčų sprendimo mechanizmus, pranešimų apie pastebėtą neteisėtą turinį teikimo tvarką. Prekyvietėms internete papildomai taikomos ir specialiosios prekiautojų patikrinimo prievolės.

Organizacijos be kontaktinių centrų turės papildyti organizacijos nuostatas ir naudojimosi paslaugomis sąlygas bei sukurti patogią ir aiškiai matomą galimybę pranešti apie teikiamoje paslaugoje pastebėtą neteisėtą turinį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis