RRT jau skelbė, kad iki spalio 30 dienos gyventojai telefonu konsultuojami kaip prijungti skaitmeninės televizijos priedėlį, kuria kryptimi nustatyti anteną ir kokius pasirinkti kanalus, kad galėtų matyti pagrindinį skaitmeninės televizijos programų paketą. Nepavykus problemos išspręsti telefonu, RRT specialistai vyksta pas gyventojus, vietoje patikrina sumontuotą įrangą, esant poreikiui atlieka reikalingus matavimus, pataria, kaip patobulinti esamą priėmimo sistemą (pakeisti antenos tipą arba jos pakabinimo aukštį, įsigyti antenos stiprintuvą ir pan.), kad būtų užtikrintas kokybiškas skaitmeninės TV programų priėmimas.
Nuo akcijos pradžios rugsėjo 17 dieną iki šiandien RRT jau sulaukė per 400 skambučių, kurių metu buvo suteiktos konsultacijos. 55 atvejais RRT specialistai vyko į vietą (21 atveju problema išspręsta vietoje, kitais atvejais patarta, ką reikėtų atlikti sėkmingam skaitmeninės TV signalo priėmimui). Dažniausiai pasitaikančios problemos – gyventojams nepavyksta savarankiškai tinkamai susiderinti įrangos, naudojamos netinkamos antenos arba jos nenukreipiamos teisinga kryptimi.
RRT konsultacijos telefonu bus teikiamos darbo dienomis pirmadieniais-ketvirtadieniais nuo 8 val. iki 17 val., penktadieniais – nuo 8 val. iki 15.45 val.
Į artimiausią RRT padalinį gali kreiptis visi gyventojai, patys įsirengę skaitmeninės televizijos priėmimo įrangą ir negalintys jos tinkamai sureguliuoti:
- Vilniuje tel. 8 5 2105653
- Kaune tel. 8 37 334114
- Klaipėdoje 8 46 346 202
- Šiauliuose 8 41 523591
- Panevėžyje 8 45 430712
RRT atkreipia dėmesį, kad specialistai neparduoda ir nemontuoja įrangos. Konsultuojami gyventojai, kurie turi įsirengę skaitmeninės TV priėmimo įrangą (prijungę priedėlį, iškėlę anteną, patys galintys ją pasukti ar perkelti pagal specialistų rekomendacijas). RRT specialistų konsultacijos nemokamos.
Daugiau informacijos apie skaitmeninės televizijos priėmimo galimybes, siųstuvų vietas ir priėmimo zonas galima rasti čia.